Ένα πολύ σημαντικό σχέδιο κατάθεσε η Kawasaki προς πιστοποίηση πατέντας το οποίο αφορά υβριδική τεχνολογία.

Πρόκειται για ένα σχέδιο το οποίο παρουσιάζει έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα ο οποίος συνεργάζεται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ διατηρείται και το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Δεν αλλάζει το μέγεθος της μοτοσικλέτας

Το σημαντικό στοιχείο εδώ είναι η χρησιμοποίηση πολύ μικρής μονάδας μπαταριών η οποία δεν αλλάζει το H αλλαγή κινητήρων θα γίνεται από το δεξί grip…μέγεθος ή το σχήμα της μοτοσικλέτας.

Επίσης, στα σχέδια φαίνεται πως οι δύο κινητήρες – ηλεκτρικός και εσωτερικής καύσης – συνδέονται μέσω κοινού συμπλέκτη κάτι που σημαίνει πως μπορεί ο αναβάτης να επιλέξει ανά πάσα στιγμή είτε τον έναν είτε τον άλλον.

Αυτό είναι λοιπόν ένα μονοπάτι που σκέφτονται τα εργοστάσια να ακολουθήσουν. Ήδη πολλές ηλεκτρικές μοτοσικλέτες έχουν κυκλοφορήσει, τώρα όμως στο παιχνίδι μπαίνουν και οι υβριδικές.