Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Ένα από τα πιο επιβλητικά οχήματα ελευθέρου χρόνου είναι το Range Rover Sport. Εντυπωσιακές σχεδιαστικές γραμμές, τεχνολογία, άνεση και επιδόσεις είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του. Ιδίως η Την τακτική του downsizing εφαρμόζουν πλέον οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες… νέα γενιά που κυκλοφορεί εδώ και περίπου έναν χρόνο, έχει καταφέρει όχι μόνο να κερδίσει κλασικούς πελάτες της βρετανικής φίρμας αλλά και άλλους που δεν θα σκεφτόντουσαν την επιλογή Range Rover.
Στην Ελλάδα το Range Rover Sport είναι ένα ιδιαίτερα αγαπητό μοντέλο τόσο σε αυτούς που έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν όσο και σε αυτούς που δεν μπορούν να διαθέσουν αρκετά χρήματα για ένα SUV. Άλλωστε τα τουλάχιστον 100.000 που πρέπει να διαθέσεις για να το αποκτήσεις ειδικά σήμερα τα έχουν λίγοι. Από την άλλη το Range Rover Sport είναι ένα αυτοκίνητο που εφοδιάζεται με μεγάλους κινητήρες, άλλο ένα μειονέκτημα, καθώς είναι γνωστό πως όσοι έχουν στην κατοχή τους τέτοιου είδους οχήματα «τιμωρούνται» με υπέρογκους φόρους.
Λύση για την… Ελλάδα!
Η λύση στο… πρόβλημα φαίνεται πως πλησιάζει καθώς τον ερχόμενο Οκτώβριο αναμένεται στην Ελλάδα μία νέα έκδοση του μοντέλου. Πρόκειται γι΄ αυτήν με τον κινητήρα των 2.0 λίτρων και τους 240 ίππους. Η συγκεκριμένη θα είναι diesel και είναι σίγουρο πως θα βάλει αρκετό κόσμο σε σκέψη, όσον αφορά την κατηγορία των μεγάλων πολυτελών SUV. Η τιμή δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, κάτι που αναμένουμε πολύ σύντομα από την ελληνική εισαγωγική εταιρεία.
Η είδηση πάντως ότι θα υπάρξει Range Rover Sport με τόσο μικρό κινητήρα δείχνει την τάση που έχουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για downsizing αλλά και την διάθεση να κερδίσουν νέο κοινό.
Να σημειώσουμε πως σήμερα ο μικρότερος κινητήρας που εφοδιάζει το Range Rover Sport είναι 3.0 λίτρων με 258 ίππους (diesel) ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως υπάρχει και έκδοση 5.0 λίτρων με 510 ίππους!
Δείτε αναλυτικές πληροφορίες για το Range Rover Sport πατώντας ΕΔΩ