Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Τα απρόοπτα κατά τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων και ιδίως… οχημάτων είναι μέρος της δουλειάς των επαγγελματιών και δεν μπορείς να τα εξαλείψεις. Οι νταλίκες που μεταφέρουν αυτοκίνητα φέρουν Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης ξεκαθάρισε με επιστολή της πως αυτά τα αυτοκίνητα δεν πωλούνται σαν καινούργια σημαντικό βαθμό επικινδυνότητας και μερικές φορές συμβαίνουν ατυχήματα που κανείς δεν θα ήθελε.
Κάτι ανάλογο συνέβη σήμερα με νταλίκα που μετέφερε αυτοκίνητα. Όπως θα δείτε από τις φωτογραφίες που δημοσιεύει το zougla.gr ένα ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai έπεσε από την αυτοκινητάμαξα που το μετέφερε με αποτέλεσμα να υποστεί σοβαρές υλικές ζημιές. Αρκετοί θα σκεφτούν πως το αυτοκίνητο θα επισκευαστεί και θα δοθεί στον πελάτη ως καινούργιο. Γι΄αυτό το λόγο ζητήσαμε από την εισαγωγική εταιρεία να μας στείλει εγγράφως τι γίνεται σε αντίστοιχες περιπτώσεις.
Η απάντηση της εταιρείας
Η ίδια όχι μόνο δεν απέφυγε να απαντήσει αλλά μας έστειλε άμεσα και την εξής επιστολή: «Η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε τηρώντας, όπως πάντα, μια ειλικρινή και υπεύθυνη στάση, αλλά και ως ελάχιστο δείγμα σεβασμού προς τους πελάτες της, έχει κινήσει άμεσα την προβλεπόμενη διαδικασία, προκειμένου να παραδοθεί στον πελάτη του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, ένα αντίστοιχο καινούργιο. Για την Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, η παροχή υψηλού επιπέδου προϊόντων και υπηρεσιών προς τους πελάτες της, είναι εκ των ων ουκ άνευ».
Σεβασμός στον πελάτη
Η απάντηση της εταιρείας δείχνει και τον σεβασμό προς τον πελάτη κάτι που δεν είναι τυχαίο καθώς όλοι γνωρίζουν πως η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε δίνει μεγάλη έμφαση στην ικανοποίηση του πελάτη. Όσο για το αυτοκίνητο ενδεχομένως να επισκευαστεί και να χρησιμοποιηθεί από την εταιρεία για προσωπικές της ανάγκες.