Αποστολή στη Λαμία: Βασίλης Σαρημπαλίδης
Η σκόνη από ένα ακόμα ράλι Ακρόπολις, το 64ο στην ιστορία, κάθισε…
Ένας ακόμα αγώνας που είναι γνωστός σε κάθε μεριά του πλανήτη ολοκληρώθηκε και ανέδειξε νικητή έναν γνώριμο στο ελληνικό κοινό οδηγό, τον Bruno Magalhaes που έτρεξε με Skoda Fabia R5.
Δεν ρίσκαρε και κέρδισε
Ο Πορτογάλος που τρέχει έχοντας την υποστήριξη της ελληνικής ακτοπλοϊκής εταιρείας Seajets Τρία Skoda Fabia R5 συμπλήρωσαν το βάθρο του Ακρόπολις…κινήθηκε φυλαγμένα την τρίτη μέρα, δεν ρίσκαρε και τελικά ήταν αυτός που κατάφερε να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Πίσω του ακολούθησαν οι Herczig – Ferencz με Skoda Fabia R5, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Ptaszek – Szczepaniak, επίσης με ίδιο αυτοκίνητο.
Ο άπαιχτος Ρώσος…
Μετά τα όσα διαδραματίστηκαν τη δεύτερη μέρα του αγώνα, με προβλήματα και πολλά κλαταρισμένα Η εγκατάλειψη του Lukyanuk άνοιξε την… όρεξη στα άλλα πληρώματαελαστικά, ήταν λογικό τα πληρώματα να μην ρισκάρουν μία εγκατάλειψη και ιδίως οι πρωτοπόροι που ήθελαν να κρατήσουν τη θέση τους.
Άλλωστε η εγκατάλειψη του Ρώσου Alexey Lukyanuk το Σάββατο (έτρεξε την 3η μέρα κάνοντας χρήση του super rally), άνοιξε την… όρεξη και σε άλλους οδηγούς να κυνηγήσουν κάτι καλύτερο καθώς με αυτόν εντός αγώνα και χωρίς προβλήματα δεν υπήρχε περίπτωση να δούμε κάποιον άλλον οδηγό στην κορυφή του βάθρου.
Στην 5η θέση ο Κύπριος Σίμος Γαλαταριώτης
Πιο κάτω και μετά την εγκατάλειψη του Αλέξανδρου Τσουλόφτα, οι κάμερες έπεσαν στο δεύτερο Κυπριακό πλήρωμα (από τα 3 που συμμετείχαν) Γαλαταριώτη – Ιωάννου.
Οι Κύπριοι χωρίς να πιέσουν πολύ, κινήθηκαν σε γρήγορους κατά τα άλλα αγωνιστικούς ρυθμούς και κατάφεραν να τερματίσουν στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.
Σερδερίδης και Χαλκιάς…
Από ελληνικής πλευράς, ήταν φανερή η έλλειψη δυνατών συνδυασμών. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που Ο Χαλκιάς έτρεξε για πρώτη φορά με R5 και τερματισε 11ος…όμως τρέχει με βελγικό διαβατήριο, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 7η θέση της γενικής κατάταξης.
Από την πλευρά τους οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας που έτρεξαν για πρώτη φορά με αγωνιστικό αυτοκίνητο κατηγορίας R5 τερμάτισαν στην 11η θέση της γενικής κατάταξης και ήταν αυτοί που κέρδισαν και την πρώτη θέση στη μάχη για το ελληνικό πρωτάθλημα.
Το ελληνικό βάθρο…
Πίσω τους και στη μάχη για το ελληνικό πρωτάθλημα, ακολούθησε ένα πολλά υποσχόμενο πλήρωμα. Ο Γιώργος Κεχαγιάς δείχνει ότι έχει μέλλον στο χώμα…Ο λόγος για τους Γιώργο Κεχαγιά και Βασίλη Μπασιούκα οι οποίοι με ένα Mitsubishi EVO 9 τερμάτισαν στην δεύτερη θέση.
Το βάθρο για το πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι συμπλήρωσε ο Γιάννης Μπαντούνας με τον Κώστα Σούκουλη και ένα Mitsubishi EVO 6.
Στο… δια ταύτα
Σε γενικές γραμμές, από το φετινό «Ακρόπολις» έλλειπαν τα δυνατά ονόματα που θα ήταν και οι Τα ονόματα – κράχτες έλλειπαν από το φετινό Ακρόπολις μαζί και το ενδιαφέρον…κράχτες για να φέρουν τον κόσμο στο βουνό αλλά και στο service park. Θεατές υπήρχαν αλλά όχι αυτοί που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τόσο σε εποχές WRC όσο και σε εποχές ERC.
Επίσης η έλλειψη ενός ελληνικού πληρώματος που θα μπορούσε να κυνηγήσει μια καλή θέση στο βάθρο, ακόμα και τη νίκη (με αυτές τις συνθήκες), έπαιξε το ρόλο της και το ενδιαφέρον απλά επικεντρώθηκε στο αν θα καταφέρει ο Magalhaes μετά την εγκατάλειψη του Lukyanuk να κερδίσει τον αγώνα…
Συνέχεια στην Κύπρο
H συνέχεια του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ERC θα δοθεί στο ράλι Κύπρου που είναι προγραμματισμένο για το διάστημα 15-17 Ιουνίου.
Για να δείτε τα τελικά αποτελέσματα για το πρωτάθλημα ERC αλλά και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι πατήστε ΕΔΩ
Για να δείτε τις βαθμολογίες του ERC πατήστε ΕΔΩ