Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Προς τα τέλη Μαρτίου, άντε… το πολύ στις αρχές Απριλίου, θα κάνει την εμφάνισή του στους ελληνικούς δρόμους η 3η γενιά του Audi TT Roadster. Ένα αυτοκίνητο που γράφει ιστορία για 16 χρόνια και αυτό δικαιολογείται καθώς το έχουν αποκτήσει πάνω από μισό εκατομμύριο οδηγοί σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ρωτήσαμε, διαβάσαμε και… μάθαμε
Ήδη από τώρα, το zougla.gr πήρε μία πρώτη οδηγική γεύση από το νέο TT και όπως διαπιστώσαμε δεν έχει σχέση με την απερχόμενη γενιά. Έχοντας ταξιδέψει στην Μαγιόρκα για να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο, το επεξεργαστήκαμε, διαβάσαμε γι’ αυτό, ρωτήσαμε και σας μεταφέρουμε ορισμένα στοιχεία που θα πρέπει να γνωρίζετε:
- Το νέο ΤΤ στην έκδοση diesel έχει κατανάλωση μόλις… 4.3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
- Οι ιπποδυνάμεις ξεκινούν από τα 184 και φτάνουν μέχρι τα 310 άλογα…
- Μόλις… 10 δευτερόλεπτα χρειάζεται το νέο ΤΤ για να ανοίξει ή αντίστοιχα να κλείσει η οροφή, κάτι που μπορεί να γίνει και εν κινήσει ακόμα και με 50 χλμ./ώρα.
- Ένα στα 10 Audi TT που κατασκευάζονται αφορούν την έκδοση ΤΤS με τους 310 ίππους.
- Σύμφωνα με τις προβλέψεις ένα στα πέντε ΤΤ θα εφοδιάζονται με κινητήρα diesel.
- H κατασκευή του μοντέλου γίνεται σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο της μάρκας στην Ουγγαρία.
- Οι βασικοί ανταγωνιστές του Audi TT, είναι – ποιοι άλλοι; – BMW Z4 και Mercedes SLK
- Οι κυριότερες αγορές για το γερμανικό roadster είναι οι: Δυτική Ευρώπη, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Κίνα, Βόρεια Αμερική και Ιαπωνία.
- Οι εκδόσεις του ΤΤ περιλαμβάνουν επιλογές με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τύπου S tronic (ή μηχανικό), ενώ υπάρχει και επιλογή Quattro (4×4)…
- Στο νέο ΤΤ είναι σίγουρο ότι ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων που προσαρμόζεται ανάλογα με την διάθεση του οδηγού δεν θα περάσει απαρατήρητος…
Διαβάστε επίσης: Audi TTS roadster: Οδηγούμε στην Μαγιόρκα την κορυφαία έκδοση των 310 ίππων