Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το BMW i3 είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο που έχει αλλάξει τα δεδομένα στις καθημερινές μετακινήσεις.

Το γερμανικό μοντέλο κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια στους δρόμους και οι χρήστες του έχουν ήδη μπει σε έναν άλλον… κόσμο, αυτόν της ηλεκτροκίνησης όπου τα πρατήρια υγρών καυσίμων αποτελούν όνειρο θερινής νυκτός και οι εκπομπές ρύπων δεν υφίσταται.

Αέρας ανανέωσης για το BMW i3 που είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χαμηλό κόστος…
Η φουτουριστική σχεδίαση δεν επιτρέπουν τα βλέμματα να απέχουν και σίγουρα το αμιγώς ηλεκτρικό Με το i3 ξοδεύεις μολις 2 ευρώ ρεύμα για κάθε 100 χιλιόμετρα…αυτοκίνητο είναι ένα από αυτά που θα ήθελε να έχει στην κατοχή του όποιος «γράφει» καθημερινά πολλά χιλιόμετρα εντός πόλης.

Άλλωστε το κόστος ανά 100 χιλιόμετρα που κυμαίνεται κοντά στα 2 ευρώ αποτελούν δέλεαρ για κάθε οδηγό και αυτό είναι ένα από τα ατού του i3, όπως και οι μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το μοντέλο έχει αρχίσει να ωριμάζει και να κερδίζει συνεχώς την εκτίμηση των αγοραστών ενώ ήδη η ανανεωμένη έκδοση είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτοκίνητο του μέλλοντος που κυκλοφορεί κανονικά στους δρόμους

Αλλαγές και αύξηση ιπποδύναμης
Όπως θα παρατηρήσετε και στα σχεδιαγράμματα, οι αλλαγές επικεντρώνονται στην εξωτερική σχεδίαση ενώ μικρές αλλαγές συναντούμε και στην καμπίνα των επιβατών που φιλοξενεί έως τέσσερις επιβάτες. Η πραγματική αυτονομία ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα…Βελτιώσεις έχουν γίνει και στον τομέα των επιδόσεων, όπου το καλό έγινε ακόμα καλύτερο.

Ο ηλεκτροκινητήρας πλέον αποδίδει 184 ίππους, η ροπή έχει ανέβει από τα 250 στα 270 Nm, το 0-100 επιτυγχάνεται σε 6.9 δευτερόλεπτα ενώ και η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 10 χλμ./ώρα αγγίζοντας τα 160 χλμ./ώρα.

Σημαντικό ρόλο παίζει και η αυτονομία που αγγίζει τα 300 χιλιόμετρα αλλά στην πράξη ο οδηγός μπορεί άνετα να καλύψει 200 χιλιόμετρα. Αξίζει να αναφέρουμε και την ύπαρξη νέου Dynamic Stability Control και Dynamic Traction Control που βοηθούν στην ακόμα καλύτερη επαφή του αυτοκινήτου με το δρόμο, με ότι αυτό συνεπάγεται στον τομέα της άνεσης του κρατήματος και της ασφάλεια.

Η ποιότητα των υλικών αλλά και ο τρόπος που παράγονται, παίζουν το ρόλο τους στο ενεργειακό αποτύπωμα του αυτοκινήτου


Αυτονομία πάνω από 500 χλμ
Να σημειώσουμε πως το BMW i3 είναι διαθέσιμο και στην έκδοση (REx) που εφοδιάζεται με Με την έκδοση REx μπορείς να πετύχεις αυτονομία πάνω από 500 χλμ.βενζινοκινητήρα ο οποίος φορτίζει τις μπαταρίες (δεν δίνει κίνηση στους τροχούς) αυξάνοντας σημαντικά την αυτονομία του αυτοκινήτου.

Οι μπαταρίες του i3 έχουν εγγύηση 8 ετών ή 100.000 χιλιομέτρων ενώ παρέχεται δωρεάν οδική βοήθεια για πέντε χρόνια. Ένα επιπλέον στοιχείο έχει να κάνει με την φόρτιση του αυτοκινήτου που γίνεται τόσο από μία κοινή πρίζα όσο και από δημόσιο δίκτυο. Επίσης  η BMW Hellas παρέχει δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο Fortizo που διαθέτει αρκετά σημεία φόρτισης εντός και εκτός Αττικής.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ηλεκτρικό BMW i3 πατήστε ΕΔΩ

Το i3 μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις επιβάτες


ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ BMW i3

BMW i3 BEV (94 Ah):39.350 ευρώ
BMW i3s BEV (94 Ah): 43.100 ευρώ
*Εκδόσεις αμιγώς ηλεκτρικές

BMW i3 REx (94 Ah):49.570 ευρώ
BMW i3s REx(94 Ah): 53.780 ευρώ
*Εκδόσεις με κινητήρα που φορτίζει τις μπαταρίες


 

Οι εξωτερικές αλλαγές στο ανανεωμένο BMW i3
Οι διαφορές i3 και i3s
Στην καμπίνα των επιβατών η οθόνη έχει δεχτεί νεο software και είναι ιο εξελιγμένη
Οι αλλαγές στο πίσω μέρος και οι διαφορές i3 και i3s

Οι πόρτες στο ηλεκτρικό μοντέλο ανοίγουν αντικριστά

Το πίσω μέρος δείχνει πλέον πιο φαρδύ
Άλλο... αυτοκίνητο

Τα πίσω καθίσματα πέφτουν και δημιουργείται ένα μεγάλος χώρος αποσκευών
Αυτός είναι ο λεβιές στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης