Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     


Η τελευταία πενταετία συνοδεύτηκε στον κλάδο του αυτοκινήτου με τρομακτικές αλλαγές όσον αφορά το ιδιοκτησιακό καθεστώς των εισαγωγικών εταιρειών. Μεγάλες εταιρείες άλλαξαν χέρια, άλλες πέρασαν στα χέρια θυγατρικών και τελικά ο «χάρτης» έδειξε να κατασταλάζει. Μέσα σε όλη αυτή την αναμπουμπούλα, περισσότεροι από 50.000 εργαζόμενοι έχασαν την δουλειά τους (επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ) προκαλώντας τεράστιο πρόβλημα στην λειτουργία πολλών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο.

Πολλές αλλαγές έχουν γίνει. Όπως φαίνεται ετοιμάζεται και άλλη μία!!!
Πολλές αλλαγές…
Στα των εισαγωγικών εταιρειών για παράδειγμα, είδαμε την Renault να περνά στα χέρια του Βασίλη Θεοχαράκη, η Peugeot στα χέρια του ομίλου Συγγελίδη, η Subaru στα χέρια των Παντελεμονίτη – Χεκιμιάν κ.ά. Μέσα σε όλες αυτές τις αλλαγές, η Chevrolet που πήγαινε αρκετά καλά στη χώρα μας, έκανε γνωστό ότι αποχωρεί στα τέλη του 2015 (όπως έχει ανακοινώσει η μαμά εταιρεία). Από την μεριά της η Mazda, που έχει περάσει πάρα πολλά, έδειξε να κατασταλάζει προσωρινά με την δημιουργία ομάδας (με αρχηγείο στο εξωτερικό) που προσωρινά ασχολείται με το θέμα του after sales και αργότερα με τις πωλήσεις, που θα ξεκινήσουν το 2016.

Έντονο φλερτ…
Μέσα σε αυτές τις αλλαγές και ενώ φαίνεται ότι όλες οι εταιρείες έχουν πιάσει… λιμάνι, οι πληροφορίες του zougla.gr κάνουν λόγο για φλερτ επιχειρηματία με πολύ μεγάλη εισαγωγική. Μάλιστα, τις τελευταίες εβδομάδες ή ακόμα καλύτερα και ημέρες, το φλερτ έχει γίνει πολύ… έντονο ενώ στη χώρα μας και σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες, βρίσκονται στελέχη εργοστασίου για να δουν το περιβάλλον που υπάρχει και να στείλουν report…

Θεωρείται δεδομένο ότι πολύ σύντομα θα μάθουμε αναλυτικές πληροφορίες που θα οριστικοποιήσουν τον χάρτη των εισαγωγικών εταιρειών στον κλάδο του αυτοκινήτου. Οι πληροφορίες του zougla.gr κάνουν λόγο για μαχαίρι στο… κόκαλο από την πλευρά του επιχειρηματία, γεγονός που θα δείξει πολύ σύντομα ποια θα είναι η νέα αλλαγή στον κλάδο του αυτοκινήτου…