Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
Νέα αύρα για τη Skoda στην Ελλάδα, που με τα καινούργια μοντέλα και την εξυπηρέτηση στον πελάτη ετοιμάζει να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλοΑπό την 1η Ιουνίου τα αυτοκίνητα της μάρκας Skoda τα εισάγει στην Ελλάδα ο όμιλος Kosmocar, που δραστηριοποιείται στον κλάδο εδώ και δεκαετίες.
Κάτω από την ομπρέλα του συγκεκριμένου ομίλου βρίσκονται επίσης οι μάρκες Audi, VW, Ducati, Bentley, Bugatti, service Lamborghini και VW επαγγελματικά, γεγονός που δείχνει και το τι… έχουν να περιμένουν οι πελάτες αλλά και όσοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα από τα μοντέλα της τσεχικής φίρμας.
Από τον Σεπτέμβρη…
Η νέα εποχή Skoda ξεκινά ουσιαστικά από τον Σεπτέμβριο, οπότε και θα γίνει το δυνατό… μπαμ, με
Το γεγονός ότι η εισαγωγική εταιρεία Kosmocar έχει κερδίσει πολλές φορές τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης του πελάτη στην Ευρώπη λέει πολλά για τη νέα Skodaπροώθηση προϊόντων, αλλά και με μοντέλα που θα κάνουν την εμφάνισή τους, όπως για παράδειγμα η ολοκαίνουργια Skoda SuperB.
Πρόκειται για ένα πολυτελές αυτοκίνητο με απίστευτα μεγάλους χώρους επιβατών και αποσκευών, αλλά και με πολλά στοιχεία που θα το τοποθετήσουν πολύ ψηλά.
Από εκεί και πέρα, το νέο SUV με την ονομασία Kodiaq, το οποίο αναμένεται τον Μάρτιο του 2017, είναι σίγουρο πως θα αλλάξει τα δεδομένα για τη μάρκα, που πλέον αυξάνει την γκάμα της και δίνει λύσεις σε ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο του αγοραστικού κοινού.
Πέντε πυλώνες…
Μιλώντας για πρώτη φορά σε δημοσιογράφους από τη θέση του εμπορικού διευθυντή της Skoda, ο Αντρέας Χαλμπές έδωσε έμφαση σε πέντε πυλώνες στους οποίους θα στηριχτεί η εταιρεία.
Νέα γκάμα μοντέλων, ανανεωμένες εκθέσεις, νέες τεχνολογίες, νέα εταιρική επικοινωνία και τέλος το όραμα που βασίζεται σε μία προσιτή, έξυπνη και επιθυμητή μάρκα.
Πάνω από όλα ο καταναλωτής…
Από τη μεριά της, η διευθύντρια marketing Μυρτώ Μπουτραχάνη αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι της Skoda βλέπουν το μέλλον, στην ύπαρξη νέων τεχνολογιών, ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το πώς η μάρκα πρέπει να «αγγίξει τον καταναλωτή» για να τον κερδίσει.
Κορυφαία στήριξη στον πελάτη…
Όσον αφορά στους πελάτες της Skoda, έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται σιγουριά. Αξίζει να Ο πελάτης αποτελεί το σημείο αναφοράς για τον όμιλο Kosmocar…σημειώσουμε πως το after sales του ομίλου έχει βραβευτεί πολλές φορές ως το κορυφαίο στην Ευρώπη αναφορικά με την εξυπηρέτηση του πελάτη, το ποσοστό λάθους στον τομέα των ανταλλακτικών βρίσκεται στο… 0%, ενώ το ποσοστό κάλυψης ανταλλακτικών είναι πολύ μεγάλο.
Σχετικά με τους μελλοντικούς πελάτες, σημαντικό στοιχείο θα παίξει η ποιότητα και το value for money των μοντέλων της γκάμας. Επιπλέον, η εξυπηρέτηση από τους πωλητές που ήδη έχει αλλάξει, όπως και η εικόνα των 29 εκθέσεων ανά την Ελλάδα, που σε βάθος διετίας θα γίνει πιο σύγχρονη, θα παίξουν σίγουρα τον ρόλο τους. Τέλος, μεγάλη έμφαση έχει δοθεί και στην πολιτική των τιμών, που είναι προσιτές και δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητες…
Για να δείτε αναλυτικά την γκάμα της Skoda πατήστε ΕΔΩ