Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Νέος αέρας ανανέωσης παρατηρείται στις αντιπροσωπείες της Audi τους τελευταίους μήνες και αυτό το αντιλαμβάνεσαι αρκεί να επισκεφτείς μία από αυτές. Φαίνεται ξεκάθαρα πως η στρατηγική της ελληνικής Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά. Ιδίως όταν μιλάμε για premium…εισαγωγικής εταιρείας είναι να δώσει βαρύτητα στον πελάτη αλλά και πως αισθάνεται όταν μπαίνει σε ένα κατάστημα που είναι γεμάτο με μοντέλα της φίρμας.
Διαπιστώνει κανείς πως από κορυφαίες εκδόσεις μέχρι και τα χρώματα των αυτοκινήτων που βρίσκονται στις βιτρίνες, έχουν αλλάξει. Γιατί μπορεί να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο χρώματος μαύρο, άσπρο ή ανθρακί όμως όταν επισκέπτεσαι μία έκθεση, ένα μπλε, κίτρινο ή και πορτοκαλί χρώμα είναι κάτι που θα σου κεντρίσει το ενδιαφέρον για να ψαχτείς περισσότερο.
Άλλη εικόνα…
Με λίγα λόγια διαπιστώνουμε επιπλέον premium στοιχεία που αφορά στο σύνολο της μάρκας και όχι μόνο στο αυτοκίνητο. Άλλωστε αυτό είναι που δίνει επιπλέον bonus στη μάρκα καθώς ο πελάτης της κατηγορίας δεν επιθυμεί να αγοράσει μόνο ένα… κουτί με ρόδες αλλά, εικόνα, ποιότητα και φυσικά εξυπηρέτηση (πριν και μετά).
Για να δείτε τη γκάμα των μοντέλων της Audi πατήστε ΕΔΩ