Δεκάδες ή να μην πω εκατοντάδες άρθρα έχουν γραφτεί σχετικά το ράλι Ακρόπολις και το μέλλον του στο παγκόσμιο στερέωμα. Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια η έλλειψη ικανότητας να το διατηρήσουμε στην κορυφή του WRC έπαιξε το ρόλο της κάτι που δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς καθώς αυτό δείχνει το αποτέλεσμα…
Στο παρά ένα (να μην πως στο και ένα) η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού έδωσε λύση καταβάλλοντας το πολυσυζητημένο ποσό των 170.000 ευρώ προκειμένου να πληρωθεί το παράβολο που ήταν προγραμματισμένο να γίνει από τους διοργανωτές (Celeritas) πριν από κανά… εξάμηνο. Τελικά θα μπορούσαμε να γράψουμε το κλασικό «τέλος καλό όλα καλά» όμως στην πραγματικότητα η ζωή συνεχίζεται άρα θα πρέπει να συνεχίσει και το ράλι Ακρόπολις… Τα χρήματα της ΓΓΑ θα δοθούν για το παράβολο του 2014 αλλά με το αντίστοιχο του 2015 τι θα γίνει; Πώς θα διοργανώσουμε αγώνα χωρίς χρήματα, χωρίς εγγυήσεις, χωρίς την σοβαρή-αξιόπιστη εταιρεία που θα είναι ικανή να ανταποκριθεί στην ιστορία;
Οι δύο πλευρές (ΕΛΠΑ – ΟΜΑΕ) πρέπει να τα βρούνε για να συνεχίσει το Ακρόπολις να υπάρχει. Όλα τα άλλα για τους φιλάθλους είναι παραμύθια της Χαλιμάς
ΕΛΠΑ vs ΟΜΑΕ
Ας αναλύσουμε όμως τα δεδομένα. Η ΕΛΠΑ είναι χρεωμένη και αυτό σημαίνει πως είναι σχεδόν αδύνατο να διοργανώσει η ίδια τον αγώνα. Ωστόσο υπάρχουν δύο… λεπτομέρειες. Η πρώτη έχει να κάνει με τα δικαιώματα του Ακρόπολις, καθώς ο αγώνας είναι δικό της παιδί και η δεύτερη πως η ΕΛΠΑ έχει το περίφημο pouvoir sportif.
Στην… αντίπερα όχθη βρίσκεται η ΟΜΑΕ (Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) που έχει την υποστήριξη του κράτους και είναι αναγνωρισμένη από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Είναι γνωστό πως στα ταμία της υπάρχουν χρήματα ενώ μπορεί και θέλει να αναλάβει κορυφαίες διοργανώσεις.
Δυστυχώς όμως υπάρχει μία άνευ προηγουμένου κόντρα ανάμεσα σε ΕΛΠΑ και ΟΜΑΕ κάτι που πηγάζει από το ποιός θα είναι ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στο εξωτερικό, όσον αφορά τους διεθνείς αγώνες. Σύμφωνα με την FIA εκπρόσωπος είναι η ΕΛΠΑ, σε αυτήν δηλαδή που ανήκει και το ράλι Ακρόπολις. είναι που περιπλέκονται και τα πράγματα. Επειδή όμως οι θεατές και οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχουν βαρεθεί τα… κακαρίσματα και θέλουν ΑΓΩΝΑ ας πάμε στο ρεζουμέ για να έχουμε αυτό το κορυφαίο αθλητικό γεγονός και στο μέλλον.
Ανοιχτή πρόταση για να σωθεί ο αγώνας…
Η πρόταση που κάνουμε και είναι ανοιχτή προς ΟΜΑΕ και ΕΛΠΑ είναι να παραχωρήσει η ΕΛΠΑ τα «δικαιώματα» στην ΟΜΑΕ για την διοργάνωση του ράλι Ακρόπολις και η τελευταία να το διοργανώνει με τις ευλογίες της ΕΛΠΑ. Με αυτό τον τρόπο η ΕΛΠΑ θα φαίνεται (τιμητικά άλλωστε, όπως λέμε επίτιμος πρόεδρος… ) ότι είναι η λέσχη που γέννησε τον εθνικό μας αγώνα και με τη σειρά της η Ομοσπονδία θα είναι αυτή που θα μπορέσει να φέρει εις πέρας τον αγώνα. Απλά πράγματα και με αποτέλεσμα…
Περιμένουμε την δημόσια θέση τόσο του προέδρου της ΕΛΠΑ, κ. Θεόδωρου Κόκκινου όσο και του προέδρου της ΟΜΑΕ κ. Δημήτρη Μιχελακάκη για να μάθουμε τελικά αν έχουν διάθεση να σώσουν τον κορυφαίο αγώνα στην Ελλάδα…
Τα ψέματα τελείωσαν και αυτό που θέλουν όλοι είναι πράξεις (χειροπιαστές)…
Aνακοινώνεται το πρόγραμμα του ERC
Μήπως στην Κορσική το Ακρόπολις θα… βραβευτεί ως ένα από τα καλύτερα του ERC; Στα τελευταία νέα τώρα, η Αλυτάρχης Ανίτα Πασαλή βρίσκεται ήδη στην Κορσική για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς με την ιδιότητα του προέδρου των Αγωνοδικών. Η ίδια και όπως μας το δήλωσε θα βρίσκεται και την Κυριακή στο gala που διοργανώνει το Eurosport Events… Την ίδια μέρα είναι 100% ότι θα ανακοινωθεί και το πρόγραμμα των αγώνων του 2015 που ενδεχομένως να βρίσκεται και το ράλι Ακρόπολις (με αστερίσκο…) καθώς δεν γνωρίζουμε ακόμα ποιος θα μπορέσει να αναλάβει την διοργάνωσή του…
Απλά περιμένουμε για τις επίσημες ανακοινώσεις. Οτιδήποτε μάθουμε (γιατί το ρεπορτάζ τρέχει) θα σας ενημερώσουμε.