Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     


Η Ελλάδα μπορεί να μην διαθέτει βαριά βιομηχανία και να μην κατασκευάζει αυτοκίνητα, όμως έχει δυνατότητες που μπορεί να εκμεταλλευτεί και να γίνει το κέντρο του κόσμου. Για όσους δεν γνωρίζουν, όταν παρουσιάζονται καινούργια μοντέλα οι αυτοκινητοβιομηχανίες διοργανώνουν μεγαλειώδεις εκδηλώσεις σε διάφορες χώρες που συνήθως είναι:, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία κ.ά.

Σε αυτές καλούν, δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο, στελέχη εταιρειών και εμπόρους προκειμένου να τους παρουσιάσουν τα νέα τους προϊόντα που είναι στην συγκεκριμένη περίπτωση νέα αυτοκίνητα. Εκατοντάδες ακόμα και χιλιάδες προσκεκλημένοι ταξιδεύουν σε αυτές τις περιοχές για να οδηγήσουν και να παρακολουθήσουν συνέδρια που αφορά τα νέα προϊόντα.  


Εννέα εβδομάδες, 20.000 προσκεκλημένοι…
Στην Ελλάδα έχουν γίνει στο παρελθόν τέτοιες διοργανώσεις με εταιρείες όπως, Nissan, Skoda, VW κ.ά. Αυτή τη φορά θα διεξαχθεί στη χώρα μας η μεγαλύτερη παγκόσμια παρουσίαση που έχει γίνει σε δίκτυο εμπόρων της Volkswagen και αφορά τη νέα γενιά του Passat. Το συνέδριο  θα  πραγματοποιηθεί  από  τις 6 Οκτωβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου 2014 και θα διαρκέσει εννέα εβδομάδες. Συνολικά, 20.000 άτομα θα φιλοξενηθούν στο Costa Navarino, καθιστώντας το συνέδριο αυτό ως το μεγαλύτερο που έχει πραγματοποιήσει ποτέ η γερμανική εταιρεία.


Διακόσια Passat
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πλήρες ενημερωτικό πρόγραμμα που θα καλύπτει όλες τις πτυχές των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και άνεσης που διαθέτει το νέο Passat. Θα έχουν επίσης την ευκαιρία για εκτενή δοκιμαστική οδήγηση, καθώς σε όλη τη διάρκεια του συνεδρίου θα υπάρχουν στη διάθεση των συμμετεχόντων περισσότερα από 200 Passat με  διαφορετικούς  κινητήρες και εξοπλισμό. Εκτός από τις αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το νέο μοντέλο που θα παρέχονται σε όλα τα στελέχη πωλήσεων, οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι της VW θα ενημερωθούν για τις νέες τάσεις στην αγορά και τη στρατηγική της μάρκας  αντίστοιχα για  τη χώρα τους. 

Δέσμευση προς την Ελλάδα
«Η εκδήλωση στην περιοχή της Μεσσηνίας είναι μια δέσμευση προς την Ελλάδα, τους τοπικούςεταίρους μας και τους ανθρώπους εκεί», δήλωσε ο Anders-Sundt Jensen, Επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας Marketing Επιβατικών Αυτοκινήτων της Volkswagen και συμπλήρωσε: «Να τονίσουμε ότι οι τοπικοί συνεργάτες μας βοήθησαν πολύ στην οργάνωση και πολλά ξενοδοχεία επέκτειναν τη λειτουργία τους για τον σκοπό αυτό. Η τοποθεσία επιλέχθηκε με μεγάλη προσοχή και στο πνεύμα του “Think Blue”, την φιλοσοφία της μάρκας που αφορά στην οικολογική συνείδηση. Το ξενοδοχείο που επιλέξαμε για την εκδήλωση αυτή είναι βαθύτατα προσηλωμένο στη βιωσιμότητα και την οικολογική υπευθυνότητα».

Τεράστια η ελληνική συμβολή
Σημαντικό ρόλο στην πραγματοποίηση της συγκεκριμένης εκδήλωσης έχει παίξει και η ελληνική εισαγωγική εταιρεία Kosmocar (εισαγωγέας Audi, VW, Bentley, Ducat κ.ά.) καθώς και τα στελέχη που την απαρτίζουν. Τα νούμερα των πωλήσεων αλλά και οι κινήσεις στρατηγικής που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, παρά την κρίση, έχουν συμβάλει σημαντικά στην εικόνα της μάρκας. Αξίζει να αναφέρουμε πρόσφατα την κίνηση της Kosmocar να χορηγήσει (για έξι μήνες) δεκάδες πολυτελή οχήματα στην Ελληνική Προεδρία δημιουργώντας ένα νέο δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ εταιρειών και κράτους που σκοπό έχει να αλλάξει τον τρόπο που σκέφονται και αντιμετωπίζουν το αυτοκίνητο οι υπεύθυνοι.

Το Westin Resort, Costa Navarino, αναγνωρίστηκε με το Βραβείο Αειφορίας (EHMA – Sustainability Award) από το Diversey Care το 2013 και τιμήθηκε με το Green Key 2013 οικολογικού σήματος, που τιμά τη δέσμευση για το περιβάλλον και την εφαρμογή των οικολογικά βιώσιμων έργων στην ξενοδοχειακή βιομηχανία.

Δείτε το μέρος που θα φιλοξενηθούν οι 20.000 προσκεκλημένοι της VW πατώντας ΕΔΩ