Την έκδοση TGI του νέου Leon, η οποία διακρίνεται για την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και την ιδιαίτερα μεγάλη αυτονομία, λάνσαρε στην ευρωπαϊκή αγορά η Seat.

Αρχικά, το μοντέλο είναι διαθέσιμο σε πεντάθυρο αμάξωμα, με το τρίθυρο να κυκλοφορεί λίγους μήνες αργότερα. Σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις δεν υπάρχουν σχεδιαστικές αλλαγές, εκτός από την τάπα του ρεζερβουάρ η οποία πλέον περιλαμβάνει δύο υποδοχές, μια για τη βενζίνη και μια για το φυσικό αέριο.

Ο πίνακας οργάνων είναι ανασχεδιασμένος, δίνοντας πληροφορίες για την κατανάλωση και τη διαθεσιμότητα καυσίμου του φυσικού αερίου.


Δύο υποδοχές στο ρεζερβουάρ, μια για βενζίνη και μια για φυσικό αέριο

Το Leon TGI  τροφοδοτείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.4 λίτρου, απόδοσης 110 ίππων και 200 Nm ροπής, με τα 0-100 να έρχονται σε 10,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση φυσικού αερίου είναι στα 3.5 κιλά ανά 100 χλμ. και οι εκπομπές στα 94 γρ./χλμ., με την αυτονομία σε συνδυασμό, να κυμαίνεται στα 1.300 χιλιόμετρα.


Το ντεπόζιτο του CNG είναι τοποθετημένο στο χώρο αποσκευών και χωρά 15 κιλά καυσίμου  

  
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος