Στη «μικρή» Ελλάδα των 90.000+ κάτι αυτοκινήτων που πωλούνται το χρόνο, διάφορες επιτροπές αναδεικνύουν τα… αυτοκίνητα της χρονιάς. Παγκόσμιο φαινόμενο το έχουν χαρακτηρίσει κάποιοι ,αφού σε καμία άλλη χώρα δεν υπάρχουν δύο θεσμοί που μέσα από αυτούς να βγαίνει το αυτοκίνητο ή τα αυτοκίνητα της χρονιάς. Παγκόσμια πατέντα δηλαδή σε μία αγορά που συνεχώς συρρικνώνεται και οι προσβλέψεις κάνουν λόγο ακόμα και για 70.000 – 75.000 πωλήσεις της χρονιά που διανύουμε γεγονός που μεταφράζεται σε χιλιάδες ακόμα απολύσεις αλλά και εκατοντάδες λουκέτα ανά την Ελλάδα.

Πριν από λίγες εβδομάδες η μία εκ των δύο επιτροπών που αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν… υπάρχει παρά μόνο στα λόγια αφού το καταστατικό από τα μέλη της δεν έχει ποτέ κατατεθεί στο πρωτοδικείο (τουλάχιστον μέχρι πριν από λίγες ημέρες), ανέδειξε αυτοκίνητο της χρονιάς τη νέα γενιά της Lancia Ypsilon. Σε λίγες ημέρες αναμένεται να γίνει η αντίστοιχη ψηφοφορία και από την πλευρά της δεύτερης επιτροπής η οποία έχει στην τελική της ψηφοφορία δέκα μοντέλα. Συγκεκριμένα τα, Audi Q3, BMW σειρά 1, Citroen DS4, Fiat Panda, Ford Focus, Kia Rio, Lancia Ypsilon, Nissan Micra, Toyota Yaris και VW Up. Προβλέψεις δεν υπάρχουν αλλά οι… φήμες κάνουν λόγο για ανάδειξη αυτοκινήτου της χρονιάς από την πλευρά των περιοδικών (σε αυτή την ψηφοφορία ψηφίζουν τα… περιοδικά) το νέο Fiat Panda.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν ξέρουμε αν «αυτοκίνητο της χρονιάς» αναδειχτεί το ιταλικό μοντέλα αλλά σίγουρα εάν γίνει τότε οι… μαντικές μας ικανότητες δεν πρέπει να πάνε χαμένες.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης