Η εμπορική επιτυχία του Golf σε παγκόσμιο επίπεδο δεν είναι τυχαία. Το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο είναι ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα σε όλες τις αγορές και αυτό επιβεβαιώνεται από τα νούμερα πωλήσεων και τα βραβεία που κερδίζει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά την Ευρώπη, το VW Golf κατάφερε να αναδειχθεί «Car of the Year 2013-14» και στην Ιαπωνία, με το πιο σημαντικό στοιχείο να είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, ένα μη ιαπωνικό αυτοκίνητο κερδίζει τον τίτλο στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Το VW Golf συγκέντρωσε στη γενική βαθμολογία 504 βαθμούς, με το Honda Fit/Jazz να είναι δεύτερο και το Volvo V40 τρίτο.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης