Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Έπειτα από ένα δύσκολο πρώτο εξάμηνο λόγω της πανδημίας του Covid-19, η Volvo ανέκαμψε εντυπωσιακά το δεύτερο εξάμηνο, σημειώνοντας τις υψηλότερες πωλήσεις στο διάστημα Ιουλίου – Δεκεμβρίου 2020.
Στην Ελλάδα, τα plug-in υβριδικά Volvo σχεδόν οχταπλασίασαν τις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2019, με αποτέλεσμα 1 στα 2 αυτοκίνητα που παραγγέλθηκαν εντός του 2020 στη χώρα μας να ανήκουν στη σειρά Recharge.
Best seller το XC60Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Volvo Cars πούλησε 661.713 αυτοκίνητα, καταγράφοντας μείωση κατά 6,2% σε σχέση με το 2019. Η Ευρώπη παρέμεινε η μεγαλύτερη αγορά παρά την πτώση, ενώ η Κίνα είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται σε ποσοστό 7,5%.
Τα μοντέλα της σειράς SUV κυριάρχησαν απόλυτα, με το XC60 να είναι το κορυφαίο, καθώς το επέλεξαν 191.696 νέοι αγοραστές. Ακολούθησε το XC40 με 185.406 αυτοκίνητα και τρίτο ήταν το XC90 με 92.458 μονάδες.
Η πανδημία επιτάχυνε επίσης τη στροφή της εταιρίας προς τις online πωλήσεις, στις οποίες θα συνεχίσει να δίνεται έμφαση το 2021. Κατά το 2020, η Volvo Cars υπερδιπλασίασε τον αριθμό των συνδρομών που διατίθενται online σε σχέση με το 2019. Η επιτυχία στο συγκεκριμένο κανάλι εξακολούθησε να είναι μεγάλη, στηρίζοντας την αύξηση των μεριδίων αγοράς.
Η Volvo έχει δεσμευτεί να γίνει μία εταιρεία premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στα επόμενα χρόνια στοχεύει να λανσάρει αρκετά πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έως το 2025, στόχος της είναι οι παγκόσμιες πωλήσεις της να αποτελούνται κατά 50% από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο 50% να προέρχεται από υβριδικά.
Ο πίνακας με τα στοιχεία και οι συγκρίσεις με το 2019
Δεν προλαβαίνουν τις παραγγελίες στη Volvo
Η Volvo νοιάζεται για την ασφάλειά μας
Γιατί να αγοράσεις ένα μοντέλο της Volvo