Του Περικλή Χαλάτση

Τα αποκαλυπτήρια του ολοκαίνουριου υβριδικού Qashqai 3ης γενιάς  έγιναν στα κεντρικά γραφεία της Ν.Ι.Θεοχαράκη. Η παρουσίαση ήταν στατική και δεν περιελάμβανε οδήγηση αφού στην Ελλάδα η εισαγωγική εταιρία έφερε μόνο ένα μοντέλο στην πιο πλούσια έκδοση ,το Techna +, αποκλειστικά για την πρώτη δημοσιογραφική γνωριμία.Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο προ-παραγωγής  το οποίο είναι και η ναυαρχίδα της νέας σειράς Qashqai. 

Χωρίς να θέλουμε να υποβιβάσουμε το προηγούμενο μοντέλο, σας βεβαιώνουμε ότι το σημερινό Qashqai που κυκλοφορεί ,με το αυριανό Qashqai που θα κυκλοφορήσει, δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση.Είναι πολύ καλύτερο τόσο σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά.

Το νέο υβριδικό Qashqai θα παίξει σημαντικό ρόλο στην ελληνική αγορά. Άλλωστε από το 2007 που ξεκίνησε να κάνει τα πρώτα χιλιόμετρα είχε πάντα την καλύτερη θέση στις πωλήσεις στην κατηγορία του. Τώρα με αυτό το αυτοκίνητο που αναμένεται να το δούμε στους ελληνικούς δρόμους μετά το 15Αυγουστο είναι σίγουρο ότι οι πωλήσεις θα εκτιναχθούν.

Βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα CMF-CD RH3. Χάρη στην Alliance CMF-C, το νέο Qashqai θα ανεβάσει  πολύ ψηλά  τον πήχη στην κατηγορία των C-SUV..

Ακόμη και από τη βασική έκδοση η Nissan έδωσε μεγάλη βαρύτητα στην ασφάλεια. Γι αυτό και η βασική έκδοση έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας που θέλει ο σύγχρονος οδηγός.

Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ν.Ι.Θεοχαράκης, Τάκης Θεοχαράκης στην παρουσίαση αναφέρθηκε στην πορεία της αυτοκίνησης.Χαρακτήρισε κοσμογονικές τις αλλαγές που θα γίνουν  στις αυτοκινητοβιομηχανίες ενώ δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει και την μακρόχρονη ιστορία της ελληνικής εταιρίας που φέτος συμπληρώνει 60 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.

Αναφέρθηκε στον κορωνοϊό και στα οικονομικά προβλήματα που δημιούργησε αλλά επεσήμανε ότι αποταμιεύθηκαν 20 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι συγκρίσεις στις πωλήσεις των αυτοκινήτων σε σχέση με το 2019 –το 2020 είναι μια χρονιά που δεν μπορεί να μετρηθεί- μέχρι τον Απρίλιο 2021 είναι -12% αλλά ελπίζει ότι σύντομα θα υπάρχει θετική ανταπόκριση και τα νούμερα αυτά θα αλλάξουν.

Πριν τον κορωνοϊό οι προβλέψεις ήταν να ταξινομηθούν στην Ελλάδα 120.000 αυτοκίνητα αλλά τελικά ταξινομήθηκαν μόνο 80.000.

Ο  κ.Τάκης Θεοχαράκης είπε ότι η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα δεν πάει τόσο καλά όχι γιατί η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει δώσει κίνητρα αλλά γιατί δεν έχει επιβάλλει αντίμετρα. 

Τέλος δεν έκρυψε ότι οι νέες τεχνολογίες θα φέρουν σημαντικές αυξήσεις στις τιμές.Αν ένα αυτοκίνητο πέρυσι κόστιζε 20.000 ευρώ σήμερα με τις αλλαγές στην τεχνολογία κοστίζει 24.000 ευρώ πράγμα που σημαίνει ότι μέσα σε ένα χρόνο είχαμε αύξηση της τάξης του 20%.

Την παρουσίαση για το ολοκαίνουργιο Nissan Qashqai έκανε ο εμπορικός διευθυντής Μάριος Μπαρκής. Είπε ότι στην Ελλάδα θα έρθουν πέντε εκδόσεις. Η τιμή της έκδοσης, Elite, ξεκινάει από τις 24.490 ευρώ και  είναι πλήρης σε εξοπλισμό. Το επόμενο μοντέλο θα είναι η έκδοση Premium με επιπλέον εξοπλισμό σε σχέση με την Elite και θα ακολουθήσουν η N- Connecta, η Techna και η Techna +

Για όλες τις εκδόσεις εκτός από την Techna + η Nissan έχει ήδη προσδιορίσει τιμές  που θα δείτε αναλυτικά σε παρακάτω άρθρο..

Μετά την παρουσίαση έγιναν τα αποκαλυπτήρια του Nissan Qashqai Techna + που είναι πραγματικά ένα προσεγμένο και εντυπωσιακό C-SUV .Ο σχεδιασμός του Nissan Qashqai 3ης γενιάς έγινε από το European Design Studio της Nissan, στο Λονδίνο.

 

Οι χώροι στο εσωτερικό είναι μεγάλοι. Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 20mm με το συνολικό μήκος να αυξάνεται κατά 35mm. Το ύψος έχει αυξηθεί οριακά (+25 mm) και το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 32 mm.

Χαρακτηριστική είναι η μπροστινή μάσκα Nissan V-Motion, με φινίρισμα χρωμίου, μεγάλους αεραγωγούς και λεπτούς  προβολείς full LED,  με φώτα ημέρας που έχουν την χαρακτηριστική “υπογραφή” σε σχήμα μπούμερανγκ. 

Όλα όσα θέλετε να μάθετε για τις κορυφαίες εξοπλιστικές εκδόσεις, τα συστήματα NissanConnect τις οθόνες και τα συστήματα πλοήγησης και ψυχαγωγίας μπορείτε να τα διαβάσετε στο λίνκ που ακολουθεί.