Η γερμανική εταιρεία άφησε να διαρρεύσουν οι πρώτες ακαμουφλάριστες φωτογραφίες της νέας γενιάς του supermini, κάτι που σημαίνει ότι η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου πλησιάζει.
Όπως προκύπτει, το καινούργιο Polo ακολουθεί τη φιλοσοφία των προκατόχων του όσον αφορά στο design, με τους σχεδιαστές της VW να επιλέγουν για ακόμη μία φορά την εξελικτική προσέγγιση, αφήνοντας κατά μέρος τα όποια εμπνευσμένα σχέδια.
Το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0, την ίδια δηλαδή με το νέο Seat Ibiza, έχοντας ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις και μειωμένο βάρος. Θα συνεχίσει να διατίθεται σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, με την καμπίνα να κάνει τη διαφορά.
Χάρη στο αυξημένο μήκος, πλάτος και μεταξόνιο, οι επιβάτες θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερους χώρους και ένα υπερσύγχρονο ταμπλό, το οποίο προέρχεται από το ανανεωμένο Golf. Αυτό σημαίνει πως φέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων και όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην ποιότητα των υλικών, στις επενδύσεις και στα χρώματα.
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η γκάμα είναι σημαντικά μειωμένη, περιλαμβάνοντας τα πιο αποδοτικά και οικονομικά μοτέρ του ομίλου VW. Στη βάση βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός 1.000άρης, ακολουθεί ο 1.0 TSI με τους 95 και 115 ίππους και ο νέος 1.5 TSI των 130 και 150 ίππων. Λογικά, καταργούνται οι 1.2 TSI και 1.4 TSI, όπως και ο 1.4 TDI, ο οποίος αντικαθίσταται από τον 1.6 TDI. Επίσης, θα είναι διαθέσιμο ως plug-in hybrid και ηλεκτρικό.
Η VW θεωρεί ότι το νέο μοντέλο θα αποτελέσει σημείο αναφοράς στην κατηγορία, ξεπερνώντας όλους τους ανταγωνιστές. Η παραγωγή του Polo θα ξεκινήσει τον επόμενο μήνα, με το λανσάρισμα στην αγορά να έχει προγραμματιστεί για το φθινόπωρο, αμέσως μετά την έκθεση της Φρανκφούρτης.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος