Του Λουκά Παπαλάμπρου

 

 


Ονομάζεται Bayon, τοποθετείται στη βάση της γκάμας και είναι το πιο φρέσκο, εμπνευσμένο, ελκυστικό και ξεχωριστό μοντέλο της κορεατικής φίρμας. Ένα αστικών προδιαγραφών SUV.

Το ολοκαίνουριο μοντέλο της Hyundai έχει πάρει το όνομά του από την πόλη Bayonne, που βρίσκεται στα νοτιοδυτικά της Γαλλίας. Έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με βάση τις προτιμήσεις των οδηγών της Ευρώπης, γι΄ αυτούς που θέλουν ένα μοντέρνο και άνετο αυτοκίνητο. Είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις αλλά και για εξορμήσεις.

 

Από τα πιο ιδιαίτερα μικρά SUV

Έχει ξεχωριστή παρουσία στον δρόμο. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα DRL, οι ιδιαίτεροι προβολείς και η μεγάλη μάσκα με την εισαγωγή αέρα που εκτείνεται σε ολόκληρο το εμπρός μέρος του οχήματος δημιουργούν μια εκλεπτυσμένη και διακριτική αρχιτεκτονική. Η πλατιά πρόσθια γρίλια τονίζει ακόμα περισσότερο τη δυναμική του οχήματος.

Στο πίσω μέρος, δύο φωτιστικά σχήματα σε σχήμα βέλους, τοποθετημένα στις δύο άκρες και συνδεδεμένα με μια λεπτή κόκκινη γραμμή, αναδεικνύουν το πλάτος του αυτοκινήτου.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensuous Sportiness» εκφράζει το συναίσθημα και τις καινοτόμες λύσεις. Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,18 μέτρα, το πλάτος στο 1,77μ. και το ύψος στο 1,49μ.

Το Bayon θα προσφέρεται σε εννέα εξωτερικά χρώματα και σε διχρωμίες, ενώ οι ζάντες είναι 15, 16 και 17 ιντσών.

 

Μοντέρνο και ψηφιακό περιβάλλον

Το εσωτερικό του αντλεί πολλά στοιχεία από το i20. Η αισθητική του ταμπλό με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγάλη οθόνη αφής προέρχονται αυτούσια από το supermini.

Οι υπηρεσίες συνδεσιμότητας είναι κορυφαίες, θύρες USB υπάρχουν εμπρός και πίσω και στο τιμόνι έχουν τοποθετηθεί κουμπιά για τον έλεγχο των βασικών λειτουργιών του οχήματος. Ο LED φωτισμός δημιουργεί μια όμορφη ατμόσφαιρα στην καμπίνα, με τους χώρους να είναι ιδανικοί για τέσσερις επιβάτες.

Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 411 λίτρων που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.205 λτ. Όσο για τον εξοπλισμό, περιλαμβάνει δεκάδες συστήματα άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.

 

Κίνηση στους εμπρός τροχούς

Στους κινητήρες δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Η Hyundai έχει επιλέξει τα γνωστά σύνολα βενζίνης, όπως τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη με τους 84 ίππους, τον εξαιρετικό τρικύλινδρο 1.0 Turbo απόδοσης 100 ίππων που συνδυάζεται είτε με μηχανικό εξάρι κιβώτιο, είτε με το αυτόματο DCT7 και τον επίσης 1.000άρη turbo με τους 120 ίππους με τις ίδιες επιλογές κιβωτίων. Ο τελευταίος ενσωματώνει ήπιο υβριδικό σύστημα 48volt.

H κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, με τις εκδόσεις 1.0-T-GDi να διαθέτουν τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport).

 

Τεράστια η ζήτηση για το ηλεκτρικό Hyundai στην Ευρώπη

Το νέο Hyundai Tuscon, ένα rally car και ένας σκιέρ