Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
O εμβληματικός Βρετανός κατασκευαστής υπερπολυτελών, σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων, ανακοίνωσε μια τολμηρή στρατηγική επανατοποθέτησης της μάρκας που περιλαμβάνει έναν ριζικό επανασχεδιασμό του διακεκριμένου φτερωτού λογότυπου του.
Η συγκεκριμένη επένδυση είναι η μεγαλύτερη της Aston Martin για τα τελευταία δέκα χρόνια, και στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης της στην κορυφή του κλάδου των υπερπολυτελών αυτοκινήτων και στην επιτάχυνση του αυξανόμενου ενδιαφέροντος από ένα ευρύτερο και πλούσιο παγκόσμιο κοινό.
Τα νέα εμβλήματα θα κατασκευαστούν στο χέρι από τεχνίτες στο στούντιο Vaughtons στη συνοικία κοσμημάτων του Μπέρμιγχαμ και θα κάνουν το ντεμπούτο τους στα σπορ αυτοκίνητα επόμενης γενιάς της Aston Martin.
Το νέο λογότυπο θα κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του κατά τη διάρκεια του Γαλλικού Γκραν Πρι αυτού του Σαββατοκύριακου, καθώς θα εμφανίζεται στο αμάξωμα της Aston Martin Aramco Cognizant F1. Ο αγώνας σηματοδοτεί επίσης την 100ή επέτειο από την πρώτη είσοδο της Aston Martin στο Grand Prix. Σε μια συμβολική χειρονομία στην ιστορία και την κληρονομιά της μάρκας, η ομάδα θα ανταγωνιστεί με το αρχικό λογότυπο στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.