Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η «μπλε οβάλ» φίρμα ανακοίνωσε τις βασικές προδιαγραφές του καινούργιου V8 κινητήρα ο οποίος θα τοποθετηθεί κάτω από το θηριώδες καπό του Mustang Shelby GT500.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μοτέρ χωρητικότητας 5,2 λίτρων αποδίδει 760 ίππους και 847 Nm ροπής, με την κίνηση να στέλνεται στον πίσω άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων της Tremec. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται αστραπιαία και πιο συγκεκριμένα σε 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Shelby GT500 είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της Ford. Τα ελαστικά «βιδώνουν» στην άσφαλτο από τη δύναμη, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε περίπου 3,2 δευτερόλεπτα και τα 0-400 σε 11΄΄.  Οδηγός και συνοδηγός είναι κολλημένοι στα μπάκετ καθίσματα της Recaro, με τη βελόνα του κοντέρ να ξεπερνά τα 305 χλμ./ώρα.

Όπως έχει γίνει γνωστό, η κορυφαία Mustang φέρει αμορτισέρ τύπου MagneRide, πατάει σε ελαστικά Michelin Pilot 4S διαστάσεων 305/30R20 μπροστά και 315/30R20 πίσω και φοράει φρένα της Brembo με αεριζόμενα δισκόφρενα 420 χλστ. μπροστά και 370 χλστ. πίσω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο άξονας μετάδοσης είναι από carbon, πίσω υπάρχει διαφορικό τύπου Torsen, ενώ η μπάρα θόλων είναι από μαγνήσιο. Για όποιον επιθυμεί κάτι πιο ιδιαίτερο θα διατεθεί και το πακέτο «Τrack Package» με πιστάδικα ελαστικά, carbon ζάντες, ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα κι άλλα. Φυσικά, από τον βασικό εξοπλισμό δεν λείπει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το τιμόνι με επένδυση alcantara και τα ανθρακονημάτινα διακοσμητικά.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης