Έπειτα από τρία χρόνια εμπορικής πορείας και 300.000 πωλήσεις, έφτασε η ώρα της ανανέωσης για το δημοφιλές crossover της ιαπωνικής μάρκας με την πρωτοποριακή σχεδίαση.
Το C-HR έχει ανανεωθεί στα σημεία όσον αφορά στην εμφάνισή του, περιλαμβάνοντας ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω, νέου σχεδιασμού ζάντες και γυαλιστερά μαύρα spoiler. Επίσης, οι προβολείς έχουν ενσωματωθεί στη γρίλια, με την εικόνα του αμαξώματος να είναι πιο σπορτίφ και δυναμική.
Διακριτικές επεμβάσεις έγιναν και στο εσωτερικό, με τους Ιάπωνες να προσθέτουν νέες επενδύσεις, να τοποθετούν ένα αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων με υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και καλύτερα υλικά υχομόνωσης.
Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με μία βελτιωμένη εκδοχή του 1.8 Hybrid κινητήρα, αποδίδοντας 122 ίππους και εκπέμποντας 109 γρ./χλμ., καθώς και με έναν νέο δίλιτρο υβριδικό τεχνολογίας Hybrid Dynamic Force, που αποδίδει 184 ίππους και έχει εκπομπές CO2 στα 118 γρ./χλμ.
Τέλος, νέες ρυθμίσεις έχουν γίνει στο σύστημα διεύθυνσης, αλλά και στην ανάρτηση, προς όφελος της δυναμικής συμπεριφοράς στον δρόμο, της αίσθησης και της άνεσης.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις, τις προδιαγραφές, τα χαρακτηριστικά των υβριδικών συνόλων και τον χρόνο λανσαρίσματος στην αγορά θα δοθούν το επόμενο διάστημα. Όσον αφορά στον 1.200άρη βενζίνης, η Toyota δεν αναφέρει το παραμικρό.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος