Λίγες ώρες μετά τη διαρροή των φωτογραφιών από ιταλική ιστοσελίδα, η γαλλική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες πληροφορίες για τη νέα γενιά του μικρομεσαίου hatchback.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη σχεδίαση του αυτοκινήτου ανέλαβε ο Franck Le Gall, αναβαθμίζοντας συνολικά την εικόνα και προσδίδοντας επιπλέον κομψότητα και δυναμισμό στο αμάξωμα. Σε σχέση με τον προκάτοχό του, το νέο Megane διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια και μεταξόνιο, με το ύψος να είναι χαμηλότερο κατά 2,5 εκατοστά.

Βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-CD, αυτή δηλαδή που χρησιμοποιεί το Nissan Pulsar, με το μήκος του να είναι περίπου 4,4 μέτρα. Από αισθητικής άποψης, ξεχωρίζουν τα LED φώτα σε σχήμα C, ο μεγάλος προφυλακτήρας, η έντονη κλίση της οροφής και το επιθετικό πίσω τμήμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός από τις απλές εκδόσεις θα είναι διαθέσιμο και ως GT, περιλαμβάνοντας ζάντες 18 ιντσών της Renault Sport, το αποκλειστικό χρώμα Iron Blue, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός και μάσκα, μεταλλικά διακοσμητικά, χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης και διαχύτη. Αν και δεν επιβεβαιώθηκε από την εταιρεία, πιθανότατα τροφοδοτείται από τον 1.6 turbo κινητήρα απόδοσης 200 ίππων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εσωτερικό είναι σχεδιασμένο από την αρχή, έχοντας καλύτερη ποιότητα κατασκευής και πιο σύγχρονη εμφάνιση. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη αφής τύπου tablet, αντικαθιστώντας τους περισσότερους διακόπτες, με τον πίνακα οργάνων να είναι ψηφιακός και το στροφόμετρο να βρίσκεται στο κέντρο.

Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από πέντε μοτέρ βενζίνης και τέσσερα diesel. Στη βάση είναι ο 0.9 Tce  των 90 ίππων, ακολουθεί ο 1.2 Tce με τους 130 ίππους, ο 1.6 Tce των 150 ίππων, ο 1.6 Tce  απόδοσης 200 ίππων και στην κορυφή βρίσκεται ο 1.8 Tce 280 ίππων της έκδοσης RS. Στους diesel συναντάμε τον 1.5 dCi των 95 και 110 ίππων, καθώς και τον 1,6 dCi με τους 130 ή 160 ίππους. 


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης