Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Ford, σχεδόν τρεις μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση της 7ης γενιάς της Mustang, έδωσε στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Όπως ήταν αναμενόμενο στη βάση της γκάμας είναι ο τετρακύλινδρος EcoBoost των 2.3 λτ. ο οποίος χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική Modular Power Cylinder, αποδίδοντας 319 άλογα και 474 Nm ροπής. Η εταιρία τονίζει πως ο νέος αυτός κινητήρας είναι αποδοτικότερος αλλά και αρκετά οικονομικότερος.
Εκτός όμως από τον 2.3 EcoBoost, αναβαθμίστηκε και ο V8 των 5λτ ο οποίος αποδίδει πλέον 487 άλογα ( 30 επιπλέον από πριν) και 562 Nm ροπής, ενώ με την επιλογή της προαιρετικής σπορ εξάτμισης, τα νούμερα αλλάζουν σε 493 ίππους και 566 Nm ροπής.
Οι δυνατότητες της νέας Mustang βελτιστοποιούνται σε μια ποικιλία συνθηκών χάρη στα έξι προφίλ οδήγησης: τα Normal, Sport, Slippery, Drag και Track2 που πλαισιώνονται από ένα επιπλέον, το οποίο προσφέρει πολλές ρυθμίσεις, οι οποίες προσαρμόζονται ανάλογα με τις εκάστοτε προτιμήσεις του οδηγού. Καθώς ο οδηγός επιλέγει κάθε mode, τα αντίστοιχα γραφικά υψηλής πιστότητας στον ψηφιακό πίνακα οργάνων σηματοδοτούν την ενεργοποίησή του.
Το rev-matching, το οποίο κρατά ψηλά τις στροφές του κινητήρα όταν ο συμπλέκτης είναι ενεργοποιημένος, για να διατηρηθεί η παροχή μέγιστης ροπής κατά τη διάρκεια των χειροκίνητων αλλαγών ταχυτήτων, είναι στάνταρ στην Mustang GT, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια.
Η Mustang έχει μια μακρά ιστορία. Κατά τη διάρκεια των 58 ετών συνεχούς παραγωγής της, έχει πραγματοποιήσει χιλιάδες εμφανίσεις στον κινηματογράφο, την τηλεόραση, τη μουσική σκηνή και τα βιντεοπαιχνίδια, όντας ταυτόχρονα το όχημα με τα περισσότερα likes στο Facebook. Ο κόσμος λατρεύει την Mustang και αυτό φαίνεται από τα 10 και πλέον εκατομμύρια αντίτυπά της που έχουν πουληθεί.