Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Δεν είναι ένα ακόμη ειδικό μοντέλο της διάσημης ιταλικής φίρμας. Πρόκειται για μια one off κατασκευή με αγωνιστικό DNA, την οποία θα έχει τη χαρά να οδηγεί μόνο ένας συγκεκριμένος οδηγός.
Σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από το Centro Stile σε συνεργασία με τον αγωνιστικό τμήμα Lamborghini Squadra Corse. Στη διαδικασία συμμετείχε και ο ιδιοκτήτης, καθώς το cabrio hypercar έχει εξατομικευτεί σύμφωνα με τις επιθυμίες του.
Το αυτοκίνητο έχει εμπνευστεί από την Diablo VT Roadster, υιοθετεί στοιχεία από τις Ηuracan GT3 EVO και Essenza SCV12 αλλά βασίζεται στην Aventador. Δεν φέρει οροφή αλλά δύο ενισχυμένα roll bar τύπου αψίδας πάνω από τα καθίσματα. Το παρμπρίζ λάμπει διά της απουσίας του, κάτι το οποίο έχουμε δει και σε συλλεκτικά κομμάτια της Ferrari.
H αεροδυναμική της SC20 αγγίζει το τέλειο, πολλές από τις carbon επιφάνειες του αμαξώματος έχουν σμιλευτεί στο χέρι και η τεράστια πίσω πτέρυγα ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις. Η λευκή απόχρωση (Bianco Fu) σε συνδυασμό με λεπτομέρειες (Blu Cepheus) αποτελούν προσωπική επιλογή του μη κατονομαζόμενου πελάτη.
Το ίδιο ισχύει και στην καμπίνα, με τον κάτοχο να επιλέγει φουλ carbon, δέρμα και alcantara σε αποχρώσεις μαύρου, μπλε και λευκού. Οι χειρολαβές είναι από αλουμίνιο, οι αεραγωγοί του κλιματισμού από 3D εκτυπωτή και το πλαίσιο των καθισμάτων, επίσης από ανθρακονήματα.
Η SC20 έχει σχεδιαστεί για κίνηση στην πίστα κατά κύριο λόγο. Μπορεί όμως να οδηγηθεί και στον δημόσιο δρόμο, καθώς καλύπτει όλες τις προδιαγραφές. Ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας των 6,5 λίτρων αποδίδει 770 και 720 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων, σύστημα τετρακίνησης και κεντρικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό.
Πατάει σε ελαστικά Pirelli PZero Corsa με μονομπούλωνες ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω. Εξοπλίζεται με κεραμικά φρένα και μια σειρά προηγμένων ηλεκτρονικών και τεχνολογιών υποβοήθησης του οδηγού.
Όσο για την τιμή, θα παραμείνει ένα μυστικό που θα γνωρίζουν μόνο ο πελάτης και ορισμένα μέλη της φημισμένης εταιρείας από την Μπολόνια.