Στις 15 Μαΐου, ο οίκος Mecum θα βγάλει σε δημοπρασία μία Ferrari F12 TdF η οποία φέρει την υπογραφή του Sebastian Vettel και διαθέτει έξτρα εξοπλισμό αξίας 92.000 δολαρίων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε πουληθεί σε έναν αμερικανό συλλέκτη το 2016, έναντι του ποσού των 600.000$. Ο κάτοχος επέλεξε να το βγάλει στο «σφυρί» μέσω του οίκου, με τους ειδικούς να εκτιμούν ότι η τιμή θα ξεπεράσει το 1 εκατ. δολάρια.

Η ξεχωριστή αυτή F12 TdF είναι βαμμένη στο κόκκινο χρώμα Ferrari Rosso και θεωρείται συλλεκτικό κομμάτι, καθώς είναι υπογεγραμμένη από τον Γερμανό οδηγό της F1. Το supercar διατηρείται σε άριστη κατάσταση, έχοντας διανύσει μόλις 1.862 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε ότι, το μοντέλο βασίζεται στην F12 Berlinetta και παράχθηκε σε μόλις 799 μονάδες. Πήρε το όνομά του από το «Tour de France», τον θρυλικό αγώνα αντοχής στον οποίο η Ferrari μεσουρανούσε τις δεκαετίες του ’50 και του ’60.  Είναι προσανατολισμένο για χρήση σε πίστα, έχει μειωμένο βάρος κατά 110 κιλά χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων και τα ολοκαίνουργια τμήματα σε εξωτερικό αμάξωμα, εσωτερικό, κινητήρα και σύστημα μετάδοσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο επανασχεδιασμένος διαχύτης, η νέα πτέρυγα, το κεκλιμένο παρμπρίζ, οι νέοι προφυλακτήρες, οι αεραγωγοί σε φτερά και καπό και τα φαρδύτερα μετατρόχια, προσδίδουν στην F12tdf καλύτερη αεροδυναμική κατά 87%, με την κάθετη δύναμη που παράγεται στα 200 χλμ/ώρα να είναι 230 κιλά.

Για τη βέλτιστη συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες, η Ferrari έχει τοποθετήσει το Virtual Short Wheelbase, αλλάζοντας αυτόματα τη διεύθυνση του πίσω άξονα, τη γωνία και την ταχύτητα διεύθυνσης του τιμονιού. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 275/35 R20 εμπρός και 315/35 R20 πίσω, με τα carbon-κεραμικά φρένα να προέρχονται από τη LaFerrari, ακινητοποιώντας το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ/ώρα σε 30,5 μέτρα.

Τροφοδοτείται από μια βελτιωμένη εκδοχή του V12 6,3 λίτρων κινητήρα, απόδοσης 780 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 705 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. Το πανίσχυρο μοτέρ συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο F1 DCT, προσφέροντας κατά 30% ταχύτερες αλλαγές στο ανέβασμα και 40% πιο γρήγορες αλλαγές στο κατέβασμα, με την κλιμάκωση των σχέσεων να είναι πιο κοντή. Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, με τα 0-100 να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε 7,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης