Ελαφρώς ανασχεδιασμένο εξωτερικά, με πλουσιότερο εξοπλισμό και μια πλήρη γκάμα κινητήρων, θα λανσαριστεί στα τέλη του καλοκαιριού στις ευρωπαϊκές αγορές, το πιο επιτυχημένο μοντέλο της ισπανικής μάρκας.
Το Ibiza φέρει κάποιες μικρές αλλαγές στο αμάξωμα, οι οποίες εντοπίζονται στα νέα εμπρός φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας LED, στις νέες ζάντες 16 και 17 ιντσών, στα δύο καινούργια χρώματα (γκρι και κόκκινο), καθώς και στους καθρέπτες διαφορετικής απόχρωσης.
Αντιθέτως, το εσωτερικό έχει δεχθεί ιδιαίτερη περιποίηση, με την εικόνα του να πιο μοντέρνα και σύγχρονη. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλύτερης ποιότητας, ενώ στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων με τεχνολογία MirrorLink και υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και πλειάδα εφαρμογών.
Το ηχοσύστημα είναι νέας γενιάς, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει εκτός όλων των άλλων, το σύστημα αναγνώρισης της κόπωσης του οδηγού καθώς και το σύστημα «Multi-Collision Brake», που μειώνει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου έπειτα από πρόσκρουση, ενεργοποιώντας τα φώτα έκτακτης ανάγκης.
Κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί μια νέα γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel. Στη βάση είναι ο τρικύλινδρος 1.0 λίτρου σε τρεις εκδόσεις ισχύος (75, 95 και 110 ίππων), με τον 1.4 TSI να αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής, έχοντας και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT. Χάρη σε αυτή την τεχνολογία, καταναλώνει μόλις 4,1 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, με τις εκπομπές ρύπων να είναι στα 94 γρ./χλμ.
Οικονομικότατος είναι και ο 1.4 TDI με τους 75 ίππους, έχοντας κατανάλωση 3,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 88 γρ./χλμ. Ο 1.6 TDI θα προσφέρεται με 90 και 105 ίππους, εμφανίζοντας μέση κατανάλωση κάτω από 3,8 λίτρα.
Όλα τα μοτέρ καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro6 και διαθέτουν σύστημα start/stop. Η έκδοση TSI με τους 110 ίππους και η 1.6 TDI των 90 ίππων, προσφέρονται προαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος