Τεράστιο είναι το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πάρα πολλές εισαγωγικές εταιρίες αυτοκινήτων και αυτό διότι οι πωλήσεις έχουν πέσει κατακόρυφα. Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα, αναζητείται νέος ιδιοκτήτης ενώ σε άλλες γίνονται απολύσεις προκειμένου να μπορέσουν να σταθούν, όσο αυτό είναι εφικτό, στα «πόδια» τους. Στο σκηνικό παράνοιας, τεράστιο ρόλο παίζει το οικονομικό περιβάλλον που ζουν τα δύο τελευταία χρόνια όλοι οι Έλληνες αλλά και η δυσβάστακτη φορολογία που έχουν τα αυτοκίνητα.
Αυτό έχει οδηγήσει σε πάγωμα όχι μόνο της αγοράς για μελλοντικούς ιδιοκτήτες που απλά θα αγόραζαν ένα μικρό όχημα αλλά και σε αυτούς που θα ξόδευαν μία περιουσία για να αποκτήσουν ένα πολύ ακριβό αυτοκίνητο. Ιδίως από τον Φεβρουάριο η αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων έχει παραμείνει στάσιμη διότι κάποιοι είχαν την φαεινή ιδέα να ανακοινώσουν ότι θα καταργηθεί ο φόρος πολυτελείας. Εύλογα λοιπόν είναι σκεφτεί κανείς πως ακόμα και οι έχοντας να ξοδέψουν πολλά χρήματα, κρατούν στάση αναμονής και περιμένουν να αποκτήσουν το αυτοκίνητο που επιθυμούν με τιμή που δεν θα περιλαμβάνει φόρο πολυτελείας που μεταφράζεται σε χιλιάδες ευρώ ανάλογα τον κυβισμό και το τελικό ποσό.
Έτσι, πάρα πολλές εταιρείες μένουν ανενεργές και χωρίς αντικείμενο δουλειάς με αποτέλεσμα χιλιάδες εργαζόμενοι να κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα με το φόβο της απόλυσης. Από την άλλη, οι εθνικοί ευεργέτες χωρίς να βιώνουν το πρόβλημα της αγοράς κάνουν την… πάπια και απλά συνεχίζουν να δηλώνουν ότι σύντομα θα εφαρμοστεί νέος νόμος που περιλαμβάνει την κατάργηση του φόρου πολυτελείας στα αυτοκίνητα.
Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης