Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Είναι σεντάν, είναι crossover, είναι ηλεκτρικό, δεν έχει πίσω παρμπρίζ και αποδίδει 551 άλογα. Ο λόγος για το νέο μοντέλο της Polestar, το 4, το οποίο αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από το πανέμορφο concept Polestar Precept και τραβάει αμέσως τα βλέμματα χάρη στους προβολείς LED και το χαμηλό ρύγχος που βοηθά στην αεροδυναμική απόδοση.
Η Polestar λέει ότι υιοθέτησε μια ριζικά νέα προσέγγιση κατά το σχεδιασμό του μοντέλου, επιλέγοντας να μην πάρει απλώς ένα SUV και να του δώσει μια πιο coupe γραμμή. Αντιθέτως το ανέπτυξε από την αρχή και μάλιστα αφαίρεσε πλήρως το πίσω παρμπρίζ. Λέει ότι αυτό “επιτρέπει ένα νέο είδος καθηλωτικής εμπειρίας των πίσω επιβατών” και σημαίνει ότι το μοντέλο ενσωματώνει έναν ψηφιακό καθρέφτη υψηλής ευκρίνειας που λαμβάνει εικόνες από μια οπίσθια κάμερα τοποθετημένη στην οροφή.
Μια οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 15,4 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, διαθέτει ενσωματωμένες λειτουργίες Android, όπως οι χάρτες Google, το Google Assistant και το κατάστημα Google Play. Περιλαμβάνεται φυσικά και το Apple CarPlay ενώ στο τομέα ασφάλειας, διαθέτει εννέα αερόσακους, 12 κάμερες, ένα σύστημα ραντάρ και 12 αισθητήρες υπερήχων.
Οι οδηγοί αντλούν πληροφορίες από έναν ψηφιακά πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών, αλλά διατίθεται και μια οθόνη 14,7 ιντσών head-up display για να μειώσει την απόσπαση της προσοχής.
Όλες οι προσφερόμενες εκδόσεις του Polestar 4 διαθέτουν μπαταρία 102 kWh. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η Long Range Single Motor που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 272 ίππων και 343 Nm ροπής, με κίνηση στον πίσω άξονα και 600χλμ. αυτονομίας. Όσοι επιθυμούν επιπλέον επιδόσεις θα μπορούν να παραγγείλουν την έκδοση Long Range Dual Motor η οποία διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που παράγουν συνδυαστικά 544 ίππους και 686 Nm ροπής με αυτονομία 560 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει έναν αποσυνδεόμενο συμπλέκτη για την απενεργοποίηση του μπροστινού ηλεκτροκινητήρα όταν αυτός δεν χρειάζεται.
Το σύνολο θα κατασκευάζεται στην Κίνα και από το νέο έτος θα ξεκινήσει την παγκόσμια καριέρα του.