Έπειτα από μήνες αναμονής, η Honda ανακοίνωσε τον χρόνο λανσαρίσματος του νέου Type R στις ευρωπαϊκές αγορές αλλά και τις επιδόσεις του πανίσχυρου hatchback.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το «καυτό» Civic χαρακτηρίζεται από την ιαπωνική φίρμα ως το ταχύτερο σε επιτάχυνση και σε τελική προσθιοκίνητο μοντέλο της κατηγορίας του, καλύπτοντας την απόσταση των 0-100 σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα και αναπτύσσοντας τελική 272 χλμ./ώρα.

Η εμπορική του πορεία στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το φθινόπωρο, με την τιμή να παραμένει άγνωστη προς το παρόν. Θυμίζουμε πως το Type R έσπασε τον περασμένο Απρίλιο το ρεκόρ γύρου στη θρυλική πίστα του Nurburgring, γυρνώντας σε 7 λεπτά, 43 δευτερόλεπτα και 8 δέκατα, χρόνος ταχύτερος κατά 5,41΄΄ του Volkswagen Golf GTI Clubsport S.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αισθητικά, διακρίνεται για το ακραίο σχεδιαστικά bodykit που τονίζει τον «εκρηκτικό» χαρακτήρα του. Φέρει τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, ζάντες 20 ιντσών, φρένα της Brembo με δίσκους διαμέτρου 350 χλστ. μπροστά και 305 χλστ. πίσω, τεράστια πίσω πτέρυγα, ευμεγέθη διαχύτη και τρεις απολήξεις της εξάτμισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 2.0 Turbo βενζινοκινητήρας απόδοσης 320 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 393 Nm ροπής από τις 2.500 έως τις 4.500 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, περιλαμβάνοντας διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το αυτοκίνητο είναι πιο στιβαρό και συνάμα πιο ελαφρύ σε σχέση με τον προκάτοχό του, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport, και +R).

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης