Στην Ελλάδα η υψηλότερη τελική ταχύτητα, που επιτρέπεται να «πιάσει» ένας οδηγός στην εθνική οδό είναι τα 130 χλμ./ώρα. Από εκεί και πάνω τα νούμερα είναι απαγορευτικά, όχι γιατί δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο να αναπτύξει αυτή την ταχύτητα αλλά γατί απαγορεύεται από το νόμο. Αυτό σημαίνει πως η τροχαία μπορεί να βεβαιώσει κλήση επιτόπου ή ακόμα και να σταλεί με το.. ταχυδρομείο επειδή κάποιο ραντάρ έχει «τσακώσει» το αυτοκίνητο να κινείται με ταχύτητα πάνω από το όριο.

Όμως, παρά τα γεγονός ότι υπάρχουν όρια, οι ταχύτητες που αναπτύσσουν οι Έλληνες οδηγοί είναι πολύ υψηλές και αυτό αποτυπώνεται στα στοιχεία που συγκεντρώνει καθημερινά η τροχαία. Από τη μία, οι.. άγριες διαθέσεις αυτών που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, από την άλλη, τα πολύ εξελιγμένα αυτοκίνητα, λειτουργούν σαν.. βούτυρο στο ψωμί των οδηγών που θέλουν να νοιώσουν λίγο τη χαρά του… Μίκαελ Σουμαχερ. Αυτό βέβαια μπορεί να ισχύει στην Ελλάδα, όχι όμως στην Γερμανία όπου ο γνωστός σε όλους δρόμος «Autobahn», δεν έχει όριο ταχύτητας (υπάρχει συνιστώμενη ταχύτητα τα 130 χλμ./ώρα) σε πάρα πολλά σημεία του. Εκεί, ο οποιοσδήποτε μπορεί να κινηθεί με ότι ταχύτητα θέλει αλλά και να διαπιστώσει πως ακόμα και τα 300 χλμ/ώρα είναι μερικές φορές λίγα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για το δρόμο αυτό έχουν γίνει αμέτρητα ρεπορτάζ, έχουν γραφτεί πάρα πολλά, αλλά πάνω από όλα έχει αφήσει ικανοποιημένους, εκατομμύρια οδηγούς σε ολόκληρο τον πλανήτη. Και το λέμε αυτό διότι, είναι γνωστό πως στην Γερμανία καταφθάνουν οδηγοί από όλο τον πλανήτη απλά και μόνο για να νοιώσουν τη χαρά να κινηθούν «τέρμα γκάζι» χωρίς το φόβο μη τους βεβαιώσει κλήση η τροχαία για υπερβολική ταχύτητα.

Δείτε το video από τον δρόμο χωρίς… όριο ταχύτητας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης