Η Fiat ανέκαθεν δημιουργούσε ευφάνταστες και πανέξυπνες διαφημίσεις για να προωθήσει τα νέα μοντέλα της.

Μεταφερόμαστε στο 2015 και ίσως στην πιο επική διαφήμιση που έχουμε δει από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία μάλιστα παρουσιάστηκε στο Superbowl των εκατοντάδων εκατομμυρίων θεατών.
Θέλοντας να παρουσιάσει το νέο τότε Fiat 500X που θυμίζει ένα φουσκωμένο 500αράκι, οι υπεύθυνοι του marketing ξεπέρασαν τον εαυτό τους. Ο πρωταγωνιστής του βίντεο ετοιμάζεται να πάρει ένα βιάγκρα όμως από απροσεξία το χάπι πέφτει από το παράθυρο και μετά από αρκετές αναπηδήσεις καταλήγει στο ντεπόζιτο ενός Fiat 500.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξαφνικά το μοντέλο γίνεται μεγαλύτερο πιο μυώδες και φουσκωτό προκαλώντας τις αντίστοιχες αντιδράσεις σε όσους το βλέπουν να μεταμορφώνεται. Απλά απολαυστικό.

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης