Η APRILIA με σκοπό να ”χτυπήσει” το SBK (παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλετών παραγωγής) επιστρέφει με ένα εντελώς ανανεωμένο superbike. Το RSV4 1000R FACTORY είναι η νέα έκδοση, του παλιού πλέον, RSV 1000. Εφόσον η ιπποδύναμη του ανταγωνισμού είχε ανέβει αρκετά, ο προηγούμενος δικύλινδρος κινητήρας, φαινόταν ”αδύναμος”.

Η καρδιά του RSV4 1000R είναι πλέον τετρακύλινδρη και σε διάταξη V, το οποίο είναι και το μυστικό, αφού τα αποθέματα ροπής σε συνδυασμό με τους 185 ίππους, έχουν αποφέρει ένα πολύ ”δυνατό” αποτέλεσμα. Για να καταφέρουν οι Ιταλοί να δώσουν ευστάθεια στο RSV4 έχουν κάνει επεμβάσεις και στο πλαίσιο, το οποίο δεν παρουσιάζει προβλήματα ακαμψίας και εντυπωσιάζει με τη στιβαρότητα του, με αποτέλεσμα οι 185 ίπποι να φαίνονται λίγοι.

Οι καινοτομίες δεν σταματούν εδώ, αφού οι σχεδιαστές κατάφεραν να παρουσιάσουν ένα πολύ ελαφρύ (190kg.γεμάτο) και μικρό σύνολο, το οποίο κάνει το RSV4 1000R να μοιάζει με μικρότερη από 600κ.εκ. μοτοσικλέτα. Όλα αυτά συνοδεύονται με ακτινικά φρένα της BREMBO και αναρτήσεις της OHLINS, που αποτελούν δύο από τις κορυφαίες εταιρίες στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Το RSV4 έχει και άλλες δυνατότητες, αφού είναι ”κλειδωμένο” στους 185 ίππους λόγο των ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Με δύο τρεις πινελιές μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τους 200 ίππους κάνοντας τον ανταγωνισμό να μοιάζει εύκολος αντίπαλος. Μήπως τελικά άξιζε η καθυστέρηση της ανανέωσης;