Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Sony Honda Mobility, η κοινοπραξία των δύο μεγαλύτερων εταιριών τεχνολογίας και μετακίνησης της Ιαπωνίας, αποκάλυψε το όνομα της νέας μάρκας ηλεκτρικών οχημάτων της: Afeela.
Η ανακοίνωση έγινε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της JV, Yasuhide Mizuno, στην Έκθεση Consumer Electronics στο Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της μητρικής εταιρείας Sony.
Καθώς το νέο όνομα και το λογότυπο έκαναν το ντεμπούτο τους στην οθόνη, μια πρωτότυπη έκδοση αυτού που φαίνεται να είναι το Vision-S της εταιρείας, κυκλοφόρησε στη σκηνή με το λογότυπο Afeela. Στην πραγματικότητα, το λογότυπο εμφανίζεται σε μια οθόνη ενσωματωμένη στο μπροστινό μέρος που μπορεί επίσης να δείχνει πληροφορίες στους περαστικούς όπως ο καιρός, η κατάσταση φόρτισης του αυτοκινήτου ή, όπως έδειξαν στη σκηνή, μια διαφήμιση για το Spiderman: No Way Home.
Ο Mizuno San δεν έδωσε πολλές εξηγήσεις σχετικά με το γιατί επιλέχθηκε το όνομα Afeela, εκτός από το ότι η λέξη “feel – αίσθηση” βρίσκεται στο επίκεντρο της εμπειρίας μετακίνησης που θέλουν να φτιάξουν, όπου το αυτοκίνητο σε κάνει να αισθάνεσαι ιδιαίτερα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος έδωσε επίσης ορισμένες συγκεκριμένες ημερομηνίες για την εμφάνιση του πρώτου αυτοκινήτου της Afeela στην αγορά. Οι προπαραγγελίες θα ξεκινήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2025 με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται στην Αμερική την άνοιξη του 2026.
Αξίζει να αναφέρουμε πως το αυτοκίνητο θα έχει 45 αισθητήρες και κάμερες μέσα και έξω. Χάρη στην πλευρά της συνεργασίας της Sony, θα προσφέρει επίσης την καλύτερη ψυχαγωγία στην κατηγορία του για ταινίες, μουσική και παιχνίδια μέσα στο αυτοκίνητο.