Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Η οικονομική κρίση μπορεί να έχει «χτυπήσει» σε μεγάλο βαθμό τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά όπως φαίνεται τα προβλήματα δεν σταματούν μόνο εδώ.  Η κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ της ΕΛΠΑ και της ΟΜΑΕ (ομοσπονδία αυτοκινήτου) δείχνει να πηγαίνει στα άκρα μετά και την τελευταία ανακοίνωση της ΕΛΠΑ πως θα εκδίδει και πάλι η ίδια τις αγωνιστικές πινακίδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν και το θέμα ακούγεται πως δεν είναι και τόσο σημαντικό στην πραγματικότητα ισχύει το αντίθετο και θα καταλάβετε το γιατί. Καταρχήν, αυτή τη στιγμή υπάρχει η αίσθηση πως η κόντρα έχει ξεκινήσει για το ποιος θα πρέπει να έχει το πάνω χέρι, καθώς η ΕΛΠΑ που διατηρούσε επί δεκαετίες τα σκήπτρα αισθάνεται πως χάνει το έδαφος κάτω από τα πόδια της από την ομοσπονδία αυτοκινήτου η οποία από πέρυσι έχει αναγνωριστεί από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Είναι λογικό το Κράτος να δείχνει περισσότερη εμπιστοσύνη στην ομοσπονδία (βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της ΓΓΑ όπως προαναφέραμε) και όχι τόσο στην ΕΛΠΑ. Η τελευταία όμως βλέποντας ότι αρχίζει σιγά, σιγά να τα χάνει όλα (όσον αφορά τους αγώνες) προσπαθεί να διατηρηθεί στο προσκήνιο και να έχει λόγο στο χώρο.

Ο πρόεδρος της ομοσπονδίας αυτοκινήτου (αριστερά) Μανώλης Χαλιβελάκης με τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ Θεόδωρο Κόκκινο…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα υπάρξουν συνέπειες…
Η απόφαση όμως να πάρει και πάλι την έκδοση των αγωνιστικών πινακίδων από την ΟΜΑΕ δείχνει να ανοίγει νέο μέτωπο. Το πιο σημαντικό πρόβλημα που διακρίνεται στον ορίζοντα είναι τα οικονομικά προβλήματα που θα υπάρξουν αλλά και το θέμα με την ασφάλεια οδηγών στο κανονικό αλλά και το ιστορικό ράλι Ακρόπολις. Το zougla.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ομοσπονδίας Μανώλη Χαλιβελάκη ο οποίος ήταν ξεκάθαρος μιλώντας μάλιστα για συνέπειες που θα υπάρξουν: «Οι συνέπειες αυτού θα είναι πολλές. Καταρχήν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο δεν θα καλύψει τον αγώνα ράλι Ακρόπολις, όπως επίσης και το ιστορικό ράλι Ακρόπολις. Είναι ένα τεράστιο πρόβλημα» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ακούστε τις δηλώσεις του προέδρου της ομοσπονδίας Μανώλη Χαλιβελάκη, στο zougla.gr

Δεν θα δώσουν χρήματα…
Να σημειώσουμε πως η ομοσπονδία θα χρηματοδοτήσει φέτος τον εθνικό μας αγώνα με ποσό κοντά στα 170.000 ευρώ (που θα πάνε για την πληρωμή του παραβόλου). Αν οι σχέσεις ΕΛΠΑ – ΟΜΑΕ είναι τόσο άσχημες θεωρείται δεδομένο πως τα χρήματα δεν θα δοθούν γεγονός που ίσως οδηγήσει σε επιπλέον πονοκέφαλο τους διοργανωτές του ράλι Ακρόπολις που έχουν κάνει γνωστό ότι αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Επιπλέον, πονοκέφαλος θεωρείται η μη είσπραξη του ποσού των 100.000 ευρώ από την Περιφέρεια Πελοποννήσου αλλά και τα 50.000 ευρώ από το Δήμο Λουτρακίου, από τις περυσινές διοργανώσεις.  Με όλα τα παραπάνω είναι λογικό να υπάρχουν ερωτηματικά σχετικά με την φετινή διεξαγωγή του ράλι Ακρόπολις.

Τι είπε ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ
Τη δική του απάντηση για όσο ακούγονται ή φημολογούνται δίνει ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, Θεόδωρος Κόκκινος ο οποίος μίλησε και αυτός στο zougla.gr. Ο ίδιος ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα με την ΟΜΑΕ και όλα έγιναν προκειμένου να είναι νόμιμη η έκδοση πινακίδων αλλά και για να υπάρχει οικονομική στήριξη στην ΕΛΠΑ.

Ακούστε τις δηλώσεις του προέδρου της ΕΛΠΑ, Θεόδωρου Κόκκινου, στο zougla.gr

Το θέμα θα λήξει…
Την δική του εκδοχή για το θέμα έδωσε στο zougla.gr ο διοργανωτής του Ακρόπολις και επικεφαλής της εταιρείας Celeritas, Παύλος Αθανασούλας: «Αν δεν πληρωθεί το παράβολο δεν γίνεται αγώνας. Όμως οι πληροφορίες οι δικές μου λένε πως δεν υπάρχει θέμα μεταξύ ΕΛΠΑ και ΟΜΑΕ και σύντομα θα λήξει».

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης