Με οκτώ ειδικές διαδρομές (τέσσερις επαναλαμβανόμενες) ολοκληρώθηκε σήμερα τη δεύτερη μέρα του ράλι Ακρόπολις. Με χιλιάδες θεατές στις ειδικές, άλλες εκ των οποίων γρήγορες και τεχνικές, άλλες πολύ σκληρές, το φαινόμενο των κλαταρισμένων ελαστικών ήταν έντονο και… ασταμάτητο!

Από νωρίς το πρωί το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη της κορυφής, ανάμεσα στους Νόβικο και Λάτβαλα. Ο νεαρός Ρώσος αρχικά έδειξε έτοιμος να αντεπεξέλθει στην αντεπίθεση του Φινλανδού οδηγού της VW, όμως στη δεύτερη ειδική της ημέρας χτύπησε σε μια πέτρα, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να αλλάξει τον τροχό του Fiesta, αλλά και να «πληγώσει» την ανάρτηση του Ford Fiesta, πέφτοντας σε εκείνο το σημείο στην 8η θέση. Έτσι, ο Νόβικοφ έχασε πολύτιμο χρόνο και μαζί την 1η θέση, στην οποία αναρριχήθηκε ο Λάτβαλα.

O Κουμπίτσα με Citroen DS3 είναι πρώτος στην κατηγορία WRC-2

Καπάρωσε την πρώτη θέση
Από εκείνο το σημείο και έπειτα, ο οδηγός της VW όχι μόνο παρέμεινε επικεφαλής της κατάταξης, αλλά και κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του από τον δεύτερο, πλέον, Σόρντο, ολοκληρώνοντας την ημέρα 1:04.1 εμπρός από τον Ισπανό. Ο οδηγός της Citroen προσπάθησε να ακολουθήσει το ρυθμό του Λάτβαλα και να τον πιέσει, διεκδικώντας φυσικά τη νίκη, αλλά, όταν δέχτηκε ότι αυτό είναι αδύνατο, αποφάσισε να μη ρισκάρει. Άλλωστε, ένα πιθανό λάθος θα είχε ως αποτέλεσμα η Citroen να χάσει πολύτιμους βαθμούς για τον τίτλο των κατασκευαστών, και αυτό είναι κάτι που η γαλλική ομάδα δε θέλει σε καμία περίπτωση. Την πρώτη τριάδα στη γενική κατάταξη έπειτα από δύο ημέρες συμπληρώνει ο  Βέλγος Τιερί Νεβίλε, ο οποίος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας προσπάθησε να αποφύγει τα λάθη και να μη ρισκάρει να χάσει τη θέση του. Ενδιαφέρουσα μάχη, όμως, είχαμε για την 4η θέση ανάμεσα στους Αλ Ατίγια και Μίκελσεν με Ford Fiesta WRC και VW Polo R WCR, αντίστοιχα. Αρχικά ο νεαρός Νορβηγός ήταν μπροστά, αλλά ένα πρόβλημα στα φρένα τον έριξε πίσω από τον οδηγό από το Κατάρ. Από εκείνο το σημείο οι δυο τους πίεσαν στο όριο, με τον Ολυμπιονίκη του Λονδίνου στη σκοποβολή, Αλ Ατίγια, να βρίσκεται μόλις 25 δευτερόλεπτα μπροστά από τον οδηγό της VW.

Ο Χαλκιάς πρώτος Έλληνας
Στην κατηγορία του WRC-2 ο πρώην πιλότος της Formula 1, Ρόμπερτ Κουμπίτσα, παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης, οδηγώντας ένα Citroen DS3 RRC και πραγματοποιώντας έναν πολύ καλό αγώνα μέχρι στιγμής. Από πλευρά Ελλήνων ο Θέμης Χαλκιάς βρίσκεται πρώτος και στην 22η θέση της γενικής και ακολουθούν οι Ζούνης (24ος) και Κλουβάτος (37ος). 

Ο Θέμης Χαλκιάς με Mitsubishi EVO 9 βρίσκεται στην 1η θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων

Η αυριανή, τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκος 83,2 χιλιομέτρων. Μάλιστα, η καταληκτική ειδική διαδρομή του αγώνα, Λουτράκι 2, με μήκος 30 χιλιομέτρων, θα αποτελέσει και την Power Stage, από την οποία οι τρεις πρώτοι θα αποκομίσουν επιπλέον βαθμούς για το πρωτάθλημα οδηγών.

Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα πατήστε εδώ


Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης