Το γεγονός ότι το ράλι Ακρόπολις έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα πιο σκληρά που υπάρχουν επιβεβαιώθηκε με το καλημέρα! Και αυτό διότι το μεγάλο φαβορί του αγώνα, ο Γάλλος οδηγός της VW Motorsport Σεμπαστιάν Οζιέ, τέθηκε εκτός μάχης από την πρώτη ειδική διαδρομή, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να διεκδικήσει τη νίκη.
Αρχικά ένα κλατάρισμα του στοίχισε πολύτιμο χρόνο, ενώ στη συνέχεια ένα πρόβλημα στην πίεση καυσίμου του Polo R WRC τον οδήγησε σε εγκατάλειψη… Δυστυχώς για τον ίδιο αλλά και για τους θεατές που δεν κατάφεραν να δουν ούτε ένα πέρασμά του! Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, o Μίκο Χίρβονεν, αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του Citroen DS3 WRC, με αποτέλεσμα να χάσει 6 λεπτά. Σαν να μην έφταναν αυτοί, ακόμα ένας οδηγός είχε προβλήματα, ο Μαντς Όστμπεργκ με Ford Fiesta WRC, ο οποίος είδε τον τροχό του αυτοκινήτου του να χάνεται, χωρίς -περιέργως- περαιτέρω ζημιές, αλλά χάνοντας χρόνο της τάξης των 2 λεπτών.
Πρώτος ο Ρώσος
Τελικά, πρώτος και καλύτερος αναδείχτηκε την πρώτη μέρα ο Νόβικοφ με το Ford Fiesta WRC της Qatar M-Sport. Ο Ρώσος έκανε έναν εκπληκτικό χρόνο στην ειδική διαδρομή των 47 περίπου χιλιομέτρων, ενώ, σε συνδυασμό με ακόμα έναν ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη, νυχτερινή ειδική διαδρομή, έχτισε μια σημαντική διαφορά από τον αμέσως επόμενο στην κατάταξη Ντάνι Σόρντο. Ο Ισπανός οδηγός της Citroen προσπάθησε να αποφύγει τα προβλήματα και να ολοκληρώσει την πρώτη, δύσκολη ημέρα, κάτι που το κατάφερε περίφημα. Την πρώτη τριάδα τη συμπλήρωσε ο Φινλανδός οδηγός της VW Motorsport, ο Γιάρι Λάτβαλα, ο οποίος στη νυχτερινή ειδική ξεπέρασε τα όποια προβλήματα αντιμετώπισε με το χειρόφρενο στην πρώτη ειδική και σταθεροποιήθηκε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.
Οι Έλληνες
Από πλευράς Ελλήνων, ο Κλουβάτος βρέθηκε στην 32η θέση, ο Ζούνης στην 34η και ο Χαλκιάς στην 37η. Εκτός αγώνα τέθηκε ο Αθανασούλας, έπειτα από σπασμένο ψαλίδι στην πρώτη ειδική διαδρομή.
Για να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα πατήστε εδώ