Το SEAJETS Ράλι Ακρόπολις ανήκει πλέον στην ιστορία σαν ένας από τους πλέον δύσκολους αγώνες που έχουν διεξαχθεί.
Κάτι που κανείς δεν περίμενε όταν ανακοινώθηκε το πρόγραμμα και οι ειδικές του με το μήκος του να είναι οριακά πάνω από το κατώτατο όριο.
Θετικά και αρνητικά…
Τι ωστόσο μας έμεινε από το SEAJETS Ράλι Ακρόπολις; Ποια τα θετικά και ποια τα αρνητικά του; Το πιο μεγάλο θετικό σαφέστατα ήταν το ίδιο το γεγονός, ότι είχαμε αγώνα, κάτι που φάνταζε από δύσκολο έως απίθανο μόλις δύο μήνες πριν.
Το δεύτερο θετικό ήταν οι δύο μεγάλοι χορηγοί του αγώνα. Πρωτίστως η SEAJETS, που θα είναι παρούσα και το 2016 δίνοντας ελπίδες για κάτι ακόμα καλύτερο, αλλά και η ΕΚΟ.
Η εμπλοκή της ΟΜΑΕ
Σημαντικό στοιχείο και η εμπλοκή της ΟΜΑΕ που με την πολύτιμη εμπειρία των στελεχών της και του προέδρου της, Δημήτρη Μιχελακάκη, διοργάνωσαν έναν πολύ ασφαλή αγώνα. Σε όποιο σημείο των ειδικών βρεθήκαμε για παρακολούθηση η παρουσία των κριτών ήταν πιο έντονη από ποτέ.
Επιπρόσθετα δεν υπήρχε επικίνδυνο σημείο που να μην είχε επισημανθεί σε οδηγούς και θεατές ενώ είχαν ληφθεί και άλλα μέτρα προστασίας με μεγάλα τσουβάλια, μπάρες, κορδέλες κτλ.
Εκκίνηση από την Ακρόπολη
Στα θετικά σαφέστατα η εκκίνηση κάτω από τον Iερό Bράχο της Ακρόπολης που προσέδωσε το Το zougla.gr μετέδωσε ζωντανά την εκκίνηση του αγώνα από την Ακρόπολη απαραίτητο κύρος στον αγώνα ενώ έδωσε τη δυνατότητα και στους κατοίκους της Αττικής να δουν από κοντά τους πρωταγωνιστές χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία.
Εδώ βεβαίως το zougla.gr έκανε κάτι πρωτοποριακό στην Ελλάδα δείχνοντας σε αποκλειστικότητα LIVE για περισσότερες από δυόμισι ώρες την εκκίνηση με τον Βασίλη Σαρημπαλίδη στην περιγραφή, τον οδηγό αγώνων και πρωταθλητή ράλι Ελλάδος Σωκράτη Τσοκαλίδη στο σχόλιο και τον υπογράφοντα το κείμενο να παίρνει συνεντεύξεις από τους πρωταγωνιστές.
Παρακολουθήστε την μετάδοση της εκκίνησης του «Ακρόπολις» από το zougla.gr
Καιρός και σπαζοκεφαλιές!
Στα του αγώνα πρέπει σαφέστατα να σταθούμε στον άστατο καιρό που με τις έντονες βροχοπτώσεις δημιούργησε τεράστια προβλήματα σε οργανωτές, οδηγούς, ομάδες και θεατές. Από την πρώτη μέρα η Η 1η θέση άλλαξε χέρια πέντε φορές… εναρκτήρια ειδική διαδρομή περιορίστηκε σχεδόν στο μισό ενώ την Κυριακή ο αγώνας ολοκληρώθηκε στη μέση της ημέρας επηρεάζοντας ίσως και την τελική έκβαση του αγώνα.
Ενός αγώνα που σε επίπεδο γενικής ήταν συναρπαστικός με τους τρεις πρωταγωνιστές (Kajetanowicz, Breen, Αθανασσούλα) να εναλλάσσονται στην κορυφή. Στις έξι ειδικές διαδρομές που… πρόλαβαν να διεξαχθούν η 1η θέση άλλαξε χέρια πέντε φορές. Αν μη τι άλλο είχαμε έναν άκρως ανταγωνιστικό αγώνα.
Άλλο θετικό στοιχείο που πρέπει να αναφερθεί είναι η πολύ καλή και άμεση ενημέρωση του γραφείου Τύπου του αγώνα.
Τα… αρνητικά!
Στα αρνητικά του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις πρέπει σαφέστατα να έχουμε το χώρο του service park. Ένας χώρος που μπορεί να έχει βολική τοποθεσία όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι ιδανικός για αγώνα σε τέτοια περίοδο καθώς δεν προσφέρει καθόλου καλή αποστράγγιση των υδάτων.
Δεν ήταν λίγα τα σημεία που κυριολεκτικά πλημμύρισε δημιουργώντας προβλήματα στις ομάδες. Επιπρόσθετα η δόμησή του ήταν λάθος και χωρίς συνοχή με αποτέλεσμα οι επισκέπτες να αισθάνονται ότι βρίσκονται σε έναν χώρο χωρίς δομή.