Κάτι περισσότερο από ένα 24ωρο απομένει για το Ράλι Ακρόπολις 2015 το οποίο στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι είναι διήμερο και ξεκινά στις 15:00 του Σαββάτου από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολις. Μία εκκίνηση που για πρώτη φορά θα μπορέσετε να την παρακολουθήσετε LIVE από οποιοδήποτε σημείο βρίσκεστε σε αποκλειστικότητα από το Zougla.gr. (Διαβάστε πως θα δείτε LIVE την εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις). Ποια είναι όμως τα προγνωστικά για τον αγώνα; Ποιοι αναμένεται να είναι οι πρωταγωνιστές και να παλέψουν για την νίκη;
Οι δύο βασικοί διεκδικητές είναι αναμφίβολα οι πρωτοπόροι του βαθμολογικού πίνακα του ERC. Kajetan Kajetanowicz με Ford Fiesta R5 και Craig Breen με Peugeot 208 T16 αναμένεται να δώσουν μία μεγάλη μάχη με στόχο τη νίκη, τους βαθμούς και το πρωτάθλημα καθώς μετά το Ακρόπολις απομένει μόλις ένας αγώνας, αυτός της Ελβετίας. Η μεταξύ τους διαφορά είναι στους 62 βαθμούς υπέρ του Πολωνού και ο νεαρός Ιρλανδός με το 208 T16 πρέπει οπωσδήποτε να επαναλάβει την περυσινή του επιτυχία για να μείνει ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου.
Σε αυτούς τους δύο θα πρέπει αναμφίβολα να προσθέσω τον Alexey Lukyanuk ο οποίος στους τελευταίους αγώνες οδηγεί αυτοκίνητο προδιαγραφών R5 (Ford Fiesta) και εκτός της ταχύτητάς του έχει και την απαραίτητη δόση τρέλας, κάτι που θα καταλάβετε όσοι θα βρεθείτε στις ειδικές διαδρομές. Οι Robert Consani και Bruno Magalhaes είναι σαφέστατα πολύ καλοί οδηγοί αλλά δύσκολα θα μπορέσουν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρωτοπόρων. Περισσότερο θα δοκιμάσουν να εκμεταλλευτούν τα προβλήματά τους με στόχο μία θέση στο βάθρο. Τελευταίο άφησα τον Λάμπρο Αθανασσούλα. Ο Έλληνας οδηγός έχει αποδείξει πολλάκις την ταχύτητά του και την ανταγωνιστικότητά του απέναντι ακόμα και σε εργοστασιακούς συνδυασμούς. Σαφέστατα γνωρίζει άριστα τις ειδικές διαδρομές, ιδίως αυτές της πρώτης ημέρας και μόνα ερωτηματικά θα αποτελέσουν η ταχύτητα και τα προβλήματα νεότητας του Skoda Fabia R5 έναντι των Fiesta, DS3 και 208 καθώς και ο βαθμός προσαρμογής του Έλληνα οδηγού στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου.
Η αίσθησή μου είναι ότι τη νίκη θα κυνηγήσουν κυρίως οι Breen και Lukyanuk. Ο νεαρός Ιρλανδός θα επιτεθεί από την πρώτη κιόλας ειδική των 43.41 χιλιομέτρων προκειμένου να τεθεί επικεφαλής και να εξαντλήσει τις όποιες πιθανότητες για την νίκη και τον τίτλο. Όσον αφορά τον Lukyanuk, ο Λευκορώσος θέλει την πρώτη του νίκη με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5, καθώς στην Εσθονία οδηγούσε Mitsubishi Lancer Evolution. Έτσι είναι σίγουρο ότι θα κυνηγήσει τον Breen με το… καλησπέρα. Από την άλλη πλευρά πιστεύω ότι ο Kajetanowicz θα κάνει έναν συνετό αγώνα με στόχο τον τερματισμό και τους βαθμούς για τον τίτλο. Δύσκολα θα επιτεθεί και θα ρισκάρει. Θα οδηγήσει σε γρήγορο αλλά ασφαλή ρυθμό με στόχο την τρίτη ή την τέταρτη θέση και φυσικά θα είναι έτοιμος να εκμεταλλευτεί ατυχίες των μεγάλων του αντιπάλων.
Τέλος και με τις ευλογίες όλων μας θα ρισκάρω και θα τοποθετήσω ανάμεσα στα φαβορί για τη νίκη και τον Αθανασσούλα. Πιστεύω ότι ο Έλληνας οδηγός θα εκμεταλλευτεί την άριστη γνώση των δύο πρώτων ειδικών διαδρομών (κυριολεκτικά έξω από το σπίτι του) και θα σημειώσει κορυφαίους χρόνους σε επίπεδο γενικής. Είναι πολύ πιθανόν αν όλα πάνε καλά και με το αυτοκίνητο το βράδυ του Σαββάτου να δούμε το όνομά του να φιγουράρει ακόμα και στην πρώτη θέση. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν θα μπορέσει να αντέξει την πίεση και το μεγάλο μήκος του αγώνα της Κυριακής αλλά ίσως στο τέλος του πρώτου σκέλους να πανηγυρίζουμε…
Επιμέλεια : Μάνος Ράλλης