Πρόωρο τέλος είχε το SEAJETS Ράλι Ακρόπολις καθώς τα έντονα καιρικά φαινόμενα που αναπτύχθηκαν στις ειδικές διαδρομές λίγο πριν το 2ο πέρασμα οδήγησε τον αλυτάρχη του αγώνα, Νίκο Μανώλη, αρχικά να ακυρώσει την ειδική Κεφαλάρι 2 και στη συνέχεια και τις ειδικές SEAJETS Αθίκια 2 και Κλένια – Μυκήνες 2.
Έτσι η τελική κατάταξη του αγώνα λαμβάνεται υπόψιν με τα αποτελέσματα που υπήρχαν στο τέλος της ειδικής διαδρομής No6, Ζήρεια. Νικητής λοιπόν του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις 2015 οι Kawetanowicz – Baran με το Ford Fiesta R5 οι οποίοι παράλληλα πανηγύρισαν και τον τίτλο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα (ERC) για το 2015. Οι νικητές βρήκαν σημαντική αντίσταση από τους διεκδικητές του τίτλου Breen – Martin με το Peugeot 208 T16 καθώς και από τους δικούς μας Αθανασσούλα – Ζακχαίο με το ολοκαίνουργιο Skoda Fabia R5 της Motorsport Italia.
Μάλιστα ο Αθανασσούλας κατάφερε στο τέλος της λασπωμένης 1ης ημέρας να κερδίσει τη νυχτερινή ειδική διαδρομή EKO Racing Κινέτα και να βρεθεί στην 1η θέση της γενικής κατάταξης. Η σημερινή 2η ημέρα ξεκίνησε με σχετική ηλιοφάνεια στην ειδική SEAJETS Αθίκια 1 στην οποία ο Kajetanowicz ήταν ταχύτερος κατά 15.7 δλ από τον Αθανασσούλα επιστρέφοντας στην κορυφή.
Στην επόμενη όμως ειδική (Κλένια – Μυκήνες) είχαμε και πάλι αλλαγή στην κορυφή της κατάταξης με τον Breen να είναι αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, να ανεβαίνει στην 1η θέση και να ελπίζει να παραμείνει ζωντανός στο κυνήγι του τίτλου. Μάλιστα ο Ιρλανδός κέρδισε και την επόμενη ειδική (Κεφαλάρι 1) αυξάνοντας τη διαφορά του στα 33.7 δλ. Πίσω του Kajetanowicz και Αθανασσούλας έδιναν μάχη για τη 2η θέση του βάθρου με τη μεταξύ τους διαφορά να βρίσκεται μόλις στα 2.7 δλ. Η συνέχεια του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις περιελάμβανε την εξαιρετική ειδική διαδρομή Ζήρεια. Εκεί ο Breen έκανε ένα παιδαριώδες λάθος και δεν ασφάλισε σωστά το καπό του 208 T16. Ως αποτέλεσμα το καπό άνοιξε, έσπασε το παρμπρίζ του αυτοκινήτου και του κόστισε 43.1 δλ τα οποία τον έριξαν στην 2η θέση.
Σε εκείνο το σημείο οι καιρικές συνθήκες επιδεινώθηκαν και όπως γράψαμε στην αρχή του άρθρου πάρθηκε η απόφαση να ακυρωθεί το υπόλοιπο του αγώνα που περιελάμβανε τρεις ειδικές, τα δεύτερα περάσματα από τις SEAJETS Αθίκια, Κλένια – Μυκήνες και Κεφαλάρι. Έτσι μεγάλος νικητής είναι ο Kajetanowicz, στην 2η θέση ο Breen και στην 3η θέση του βάθρου ο Αθανασσούλας σημειώνοντας ένα ακόμα εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Στην 5η θέση της γενικής και πίσω από τον 4ο Tarabus με Skoda Fabia S2000 τερμάτισε ο Botka με το Mitsubishi Evo IX που ήταν και ο νικητής της κατηγορίας ERC2. Ο Ούγγρος υπερίσχυσε του Butvilas από την Λιθουανία με το Subaru Impreza WRX STI κατά 46.1 δλ. Τρίτος στην κατηγορία ήταν ο Λάμπρος Κύρκος με το Mitsubishi Evo IX που έχοντας χάσει σχεδόν 20 λεπτά στην 1η ειδική στη λάσπη δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι καλύτερο.
Επόμενος αγώνας του ERC στην Ελβετία στις 30-31 Οκτωβρίου.
Επιμέλεια : Μάνος Ράλλης