Του Γιώργου Παλληκάρη

Η 2η από τις 6 Ε.Δ. της ημέρας ήταν στη Θήβα και ολοκληρώθηκε με ταχύτερο όλων τον Ogier ο οποίος σήμερα δεν αντιμετωπίζει μηχανικό πρόβλημα και δίνει το 100%. Ο χρόνος του ήταν 14:53.9 ενώ δεύτερος ταχύτερος στο +7.4 δευτ. ήταν ο Sordo και τρίτος ο Thierry Neuville στο +10.5.  Μετά και από το πέρασμα στη Θήβα (ήταν η Ε.Δ. με τα λιγότερα απρόοπτα), ο Daniel Sordo της Hyundai παραμένει πρώτος στη γενική κατάταξη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ε.Δ. Θήβα: 20.95χλμ. ώρα 10:37

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η φετινή Θήβα έχει νέα χάραξη με συνολικό μήκος 20.95 χλμ. και 54 διασταυρώσεις (!) χωρίς ωστόσο να περνάει από το γνωστό πεδίο βολής. Σε γενικές γραμμές το μοτίβο της ε.δ. παραμένει γνωστό, με αλλεπάλληλες στροφές σε μαλακό -στο μεγαλύτερο μέρος-οδόστρωμα.

Η γενική κατάταξη μετά και την Ε.Δ. Θήβα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δηλώσεις των οδηγών

Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Πολύ καθάρισμα, έχει σημεία με πολύ μπόσικο χώμα και άμμο».

Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA

«Νόμιζα πως οδηγώ σε παραλία. Κάποιες φορές είχε πρόσφυση, άλλες καθόλου. Πολύ αργή ειδική, με πολύ καθάρισμα».

Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE

«Γνωρίζω την ειδική από το ελληνικό Πρωτάθλημα, είναι ωραία, αμμώδης, είχε καθάρισμα. Το διασκεδάσαμε».

Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Είναι πολύ μαλακό το χώμα, είναι δύσκολο να βάλεις το αυτοκίνητο στις γραμμές και να στρίψεις».

Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA

«Είναι αμμώδης ειδική, χωρίς πρόσφυση. Είναι δύσκολο με τα σκληρά ελαστικά, στην αρχή κτυπήσαμε το αυτοκίνητο μπροστά. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε και τη σκόνη».

Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS

«Δεν είναι διασκεδαστική ειδική, σαν να οδηγείς σε παραλία. Δεν μπορείς να στρίψεις το αυτοκίνητο».

Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Έχουμε σκληρή γόμα, σκεφτόμαστε και την αυριανή μέρα. Δεν ξερουμε ποια είναι καλύτερη επιλογή. Αλλάξαμε το στήσιμο και είναι πολύ καλύτερο το αυτοκίνητο».

Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Όλοι πίεσαν και δεν ήθελα να χάσω πολύ χρόνο. Γνώριζα πως ο  Seb είχε μαλακή γόμα. Πίεσα, αλλά δεν πήρα ρίσκο».

Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

«Στόχος μας είναι να φτάσουμε στο tyre fitting zone. Δεν υπάρχει κάτι να κυνηγήσω».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης