Σήμερα το πρωί στις 09.01 ξεκίνησε το πρώτο πλήρωμα για το Shakedown ( τα αποτελέσματα σε άλλο άρθρο). Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα.
#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE
«Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
«Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε στην Ελλάδα».
#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Οι συνθήκες είναι δύσκολες. Πιθανότατα είναι το πιο σκληρό Ακρόπολις που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Αναμφίβολα θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο».
#16 Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Μία βασική διαφορά είναι πως φέτος οι διαδρομές είναι στεγνές. Οι ειδικές είναι στενές και απαιτητικές αλλά και σκληρές. Υπάρχουν κάποιες νέες ε.δ. και συνολικά ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Σίγουρα, είναι πιο σκληρός σε σχέση με την Πορτογαλία και τη Σαρδηνία, και σε κάποια σημεία και από το Σαφάρι»!
#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«O αγώνας είναι σαφώς πιο σκληρός σε σχέση με το παρελθόν. Οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές. Στη δική μας περίπτωση θα έχουμε ένα πλεονέκτημα με τη σειρά εκκίνησης, αλλά θα υπάρχουν και πολλές πέτρες στο δρόμο. Θα δούμε».
#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες! Υπάρχει πολύ μπόσικο χώμα και πέτρες. Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές και σε κακή κατάσταση».
#13 Grégoire MUNSTER / Louis LOUKA
«O αγώνας θα είναι πολύ δύσκολος. Οι ειδικές της Παρασκευής είναι ΟΚ, αλλά αυτές του Σαββάτου και της Κυριακής είναι πολύ σκληρές».
#19 Jourdan SERDERIDIS / Frédéric MICLOTTE
«Η πρώτη μεγάλη διαφορά φέτος είναι ότι οι ειδικές θα είναι στεγνές, αλλά και πολύ σκληρές. Αυτό είναι καλό για εμάς, αφού οδηγούμε ένα αυτοκίνητο με μεγάλη αντοχή. Όμως, θα πρέπει να προσέξουμε για κλαταρίσματα».
#20 Sami PAJARI / Enni MÄLKÖNEN
«Είναι ένα κανονικό Ακρόπολις! Κάποιες ειδικές είναι γνωστές, άλλες καινούργιες, αλλά ο αγώνας παραμένει το ίδιο σκληρός».
#21 Yohan ROSSEL / Florian BARRAL
«Πραγματικό Ακρόπολις! Οι ειδικές είναι στενές και σκληρές. Επίσης, είναι η πρώτη φορά που αγωνίζομαι εδώ και οι διαδρομές θα είναι τελείως στεγνές. Θα είναι ένας απαιτητικός αγώνας».
#22 Lauri JOONA / Ville MANNISENMÄKI
«Έχουμε αγωνιστεί δύο φορές εδώ στο παρελθόν, αλλά νομίζω ότι φέτος οι ειδικές είναι πιο σκληρές. Μου αρέσουν οι διαδρομές, αλλά σίγουρα θα είναι μία μεγάλη πρόκληση για όλους».
#23 Nikolay GRYAZIN / Konstantin ALEKSANDROV
«Οι ειδικές είναι πιο σκληρές σε σχέση με πέρυσι. Θα είναι πολύ δύσκολες οι συνθήκες για τα ελαστικά. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι στην ταχύτητά μας, αλλά και να προσπαθήσουμε να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο».
#24 Jan SOLANS / Rodrigo SANJUAN
«Είναι η πρώτη φορά που αγωνίζομαι στο Ράλλυ Ακρόπολις. Οι ειδικές είναι πολύ δύσκολες, με μεγάλες πέτρες στη μέση του δρόμου! Θέλει προσοχή για κλαταρίσματα. Είναι σίγουρα ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες του WRC».
#25 Georg LINNAMÄE / James MORGAN
«Από το 2021 που αγωνίζομαι εδώ, μπορώ να πω ότι φέτος είναι πιο σκληρός από κάθε άλλη φορά. Είναι ένα πραγματικό Ακρόπολις!”
#26 Joshua MCERLEAN / James FULTON
«Είναι η πρώτη φορά που λαμβάνω μέρος στον αγώνα και αμέσως καταλαβαίνεις πως είναι ένα απαιτητικό και σκληρό Ράλλυ».
#27 Gus GREENSMITH / Jonas ANDERSSON
«Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος! Είναι πιο σκληρός σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια αλλά μου αρέσει».
#29 Kajetan KAJETANOWICZ / Maciej SZCZEPANIAK
«Ο φετινός αγώνας είναι πιο δύσκολος. Οι ειδικές είναι πιο σκληρές και με περισσότερα σκληρά κομμάτια. Επίσης, υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο».
#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK
«Οι ειδικές μου αρέσουν, έχει γίνει καλή δουλειά. Θεωρώ ότι αν και σκληρός, ο αγώνας είναι όπως πρέπει και αρμόζει σε ένα Ακρόπολις».
#38 Lambros ATHANASOULAS / Nikolaos ZAKCHAIOS
«Σε σχέση με το παρελθόν έχει περισσότερες ελεύθερες πέτρες στο δρόμο. Δεν ξέρω αν θα καθαρίσει η αγωνιστική γραμμή μετά τα πρώτα περάσματα, αλλά κατά τα άλλα δεν είναι σκληρή η επιφάνεια. Περισσότερο πρόβλημα είναι οι ελεύθερες πέτρες – χωρίς αυτές θα ήταν ίσως από τις καλύτερες εκδοχές του Ακρόπολις».
#39 Georgios KECHAGIAS / Nikolaos PETROPOULOS
«Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος και σκληρός, όπως αρμόζει σε ένα Ακρόπολις. Οι δρόμοι δεν έχουν χαλάσει πολύ, με εξαίρεση ειδικές όπως το Ρεγγίνι, η Θήβα και το Λουτράκι. Το Ακρόπολις θέλει γενικότερα μία διαφορετική προσέγγιση. Δεν είναι αγώνας ταχύτητας. Κάθε μέρα έχει τη δυσκολία της».
#40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS
«Οι ειδικές είναι αρκετά σκληρές και πιθανότατα περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά. Όμως, δεν παύουν να είναι πολύ ωραίες. Υπάρχουν κομμάτια που είναι απολαυστικά στην οδήγηση. Φέτος είναι εξίσου σκληρές και οι ειδικές στη Λαμία».
#41 Vasileios VELANIS / Ilias PANAGIOTOUNIS
«O αγώνας φέτος είναι δύσκολος. Έχει κάποια πατημένα και κάποια κλειστά κομμάτια, αλλά πάντα εξαρτάται τι θα βρούμε στο δρόμο από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Νομίζω ότι φέτος θα είναι το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών».
#43 Georgios-Alexandros AMOUTZAS / Georgios ILIOPOULOS
«Είναι μία πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα και διαφορετικές οι ειδικές μεταξύ τους, κάτι που σημαίνει ότι είναι και πολλές οι πληροφορίες για εμένα. Θέλει προσοχή και μυαλό ο αγώνας, γενικότερα. Ο τερματισμός είναι ένας στόχος, αλλά όχι και εύκολος».
#52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU
«Έχει πολλές πέτρες στο δρόμο. Είναι το πιο σκληρό Ακρόπολις που έχω δει».
Μάνος Στεφανής/ Κώστας Στεφανής: «Οι αναγνωρίσεις του Ράλλυ Ακρόπολις αποτέλεσαν μια κουραστική τριήμερη διαδικασία, καθώς κληθήκαμε να πραγματοποιήσουμε πολλά χιλιόμετρα. Αν και οι ειδικές διαδρομές είναι λίγο έως πολύ γνωστές, η ειδοποιός διαφορά φέτος έγκειται στο βαθμό σκληρότητάς τους, ο οποίος είναι αυξημένος σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια. Σε αρκετά σημεία υπάρχουν ήδη πολλές πέτρες στο οδόστρωμα, οπότε είμαστε βέβαιοι πως κατά τη διάρκεια του αγώνα, όταν και θα έχουν προηγηθεί διελεύσεις πολύ ισχυρών αγωνιστικών Rally1 και Rally2, η κατάσταση θα είναι ακόμη πιο δύσκολη. Σε κάθε περίπτωση, γνωρίζουμε πως η αντοχή θα είναι σημαντικότερη της απόλυτης ταχύτητας, οπότε κύριο μέλημά μας θα είναι η προστασία του αυτοκινήτου, για να φτάσουμε στον τερματισμό».