Του Περικλή Χαλάτση

Εκτός από τα εννέα εργοστασιακά πληρώματα ( RC1 Rally1) με τους γνωστούς επαγγελματίες οδηγούς που τρέχουν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα, υπάρχουν δεκάδες άλλα πληρώματα στην κατηγορία RC2 Rally 2,  στην κατηγορία RC3 Rally3 και στην κατηγορία RC4 Rally4, που κάνουν το δικό τους αγώνα και δίνουν ακόμη πιο δύσκολη μάχη για τον τερματισμό αφού η στήριξη που έχουν είναι ερασιτεχνική. Όμως σ αυτά τα πληρώματα στηρίζεται ο μεγάλος μας αγώνας. Για φαντασθείτε να γινόταν αγώνας του Π.Π.Ρ με 25-30 συμμετοχές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα θα ασχοληθούμε με τους Έλληνες ερασιτέχνες οδηγούς που προετοιμάζονται πυρετωδώς για μια καλή θέση στη γενική κατάταξη. Θα αναφέρουμε τα πληρώματα που τιμούν τα δικά μας ακροπολικά χώματα και θα προσπαθήσουν να κερδίσουν στην κατηγορία τους. Είναι καλοί οδηγοί και συνοδηγοί που αγωνίζονται σε έναν τόσο δύσκολο αγώνα για να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους και τις αντοχές τους.

Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις η σειρά που θα γίνει αναφορά στα ονόματά τους είναι βάση της σειράς που βρίσκονται στην “entry list” του EKO Rally Acropolis 2024.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην 9η θέση, πρώτο ελληνικό πλήρωμα είναι ο Ιορδάνης Σερδερίδης με τον μόνιμο συνοδηγό του Frederic Miclote ( Ford Puma Rally 1 Hybrid). Υποστηρίζεται από την M-Sport. Ο συμπαθής οδηγός είναι ένας «gentleman driver». Δεν ψάχνει τους χρόνους ούτε του Fourmaux ούτε του Munster που τρέχουν με ίδια αυτοκίνητα. Τρέχει όσο αντέχει για να ευχαριστηθεί. Είναι πάντα χαμογελαστός και μετρημένος στις δηλώσεις του.

Κατηγορία WRC 2

Από την 25η θέση με το Νο 36 στις πόρτες του θα περάσει το 2ο ελληνικό πλήρωμα με τους Γιώργο Βασιλάκη- Thomas Krawszik ( Ford Fiesta Mk II)

Από την 27η θέση με το Νο 38 στα πλαϊνά του Skoda Fabia Evo ( WRC2) θα περάσουν ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο. Το έμπειρο πλήρωμα θα αντιμετωπίσει τον διεθνή ανταγωνισμό στην κατηγορία του WRC2.

Ευχάριστη είναι η φετινή έκπληξη της επιστροφής του Πρωταθλητή Ελλάδας του 2019, Γιώργου Κεχαγιά με συνοδηγό τον Νίκο Πετρόπουλο. Ξεκινούν από την 28η θέση και στα πλαϊνά του Skoda Fabia RS ( WRC2) έχουν τον αριθμό 39.

Από την 29η θέση με Skoda Fabia RS ( WRC2) και με αριθμό 40, θα δούμε τους ταλαντούχους Παναγιώτη «Ρουστέμης»-Χρήστο Μπακλώρη.

Από την 30η θέση με το Νο 41 στα πλαϊνά του Skoda Fabia RS ( WRC2) θα περάσουν οι Βασίλης Βελάνης- Ηλίας Χριστόπουλος.

Από την 31η θέση με το Νο 43 του Skoda Fabia Evo ( WRC2) θα ξεκινήσουν οι Γεώργιος- Αλέξανδρος Αμουτζάς- Γιώργος Ηλιόπουλος.

Το επόμενο ελληνικό (μικτό) πλήρωμα θα ξεκινήσει από την 36η θέση. Είναι οι Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman που θα προσπαθήσουν εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία τους, να διεκδικήσουν με το Skoda Fabia Evo (Νο 48) κάτι παραπάνω.

Από την 39η θέση με το Νο 51 στα πλαϊνά του Ford Fiesta rally 3 (WRC3) θα ξεκινήσουν οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας- Γιώργος Κακαβάς.

Από την 40η θέση με το Νο 52 στα πλαϊνά του Renault Clio Rally3 (WRC3) θα ξεκινήσουν οι Πασχάλης Χατζημάρκος- Μάριος Τσαούσογλου.

Από την 41η θέση με το Νο 53 στα πλαϊνά του Renault Clio Rally3 (WRC3) θα ξεκινήσουν οι Ευθύμιος Χαλκιάς-Νικόλαος Κομνός.

Από την 42η θέση με το Νο 54 στα πλαϊνά του Ford Fiesta rally 3 (WRC3) θα ξεκινήσουν οι Γιώργος Δελαπόρτας-Ευάγγελος Παναρίτης

Από την 43η θέση με το Νο 55 στα πλαϊνά του Ford Fiesta rally 3 (WRC3) θα δούμε τον Μάνο Στεφανή έχοντας στο πλευρό του, στη θέση του συνοδηγού τον πολύπειρο πατέρα του Κώστα. Το αγωνιστικό  Fiesta Rally3, υποστηρίζεται τεχνικά από την M-Sport Πολωνίας.

Από την 44η θέση με το Νο 56 στα πλαϊνά του Ford Fiesta rally 3 (WRC3) θα δούμε τον Στέφανο Θεοχαρόπουλο με τον υπομονετικό αλλά άριστο συνοδηγό Γιώργο Κότσαλη.

Από την 68η θέση με το Νο 81 στα πλαϊνά του Peugeot 208 Rally 4 θα δούμε τους Σάββα Λευκαδίτη- Ευάγγελο Ακράτο.

Από την 69η θέση με το Νο 82 στα πλαϊνά του Peugeot 208 Rally 4 θα δούμε το πλήρωμα της ελληνικής αστυνομίας Ιωάννη Πλάγο με συνοδηγό τον Χρήστο Κουζιώνη. Λίγες βδομάδες νωρίτερα στο πλαίσιο της οδικής ασφάλειας η Ελληνική Αστυνομία με τον ανθυπαστυνόμο της ΕΛ. ΑΣ. και ταχύτατο οδηγό αγώνων, με εμπειρία σε αγώνες του εξωτερικού Γιάννη Πλάγο, πήρε μέρος στο Safety First Project που στόχο είχε να μάθουν τα νέα παιδιά να λειτουργούν με ασφάλεια και να συμπεριφέρονται σωστά όταν βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, υπακούοντας στον Κ.Ο.Κ.

Υπάρχει ακόμη ένας Έλληνας, ο Μύρων Γεωργακόπουλος που έχει αμερικανική υπηκοότητα ο οποίος με συνοδηγό τον Άαρον Κρεσέντι συμμετέχουν στον αγώνα με ένα Citroen DS3. Ξεκινούν από την 67η θέση και έχουν τον αριθμό 80.

Τέλος στο EKO Rally Acropolis 2024 τρέχουν και τρία πληρώματα από την Κύπρο.

Από την 63η θέση ξεκινούν ο Πέτρος Παντελής με συνοδηγό τον Χαράλαμπο Λάος. Τρέχουν με Renault Clio Rally3 (WRC3) με Νο 76.

Από την 71η θέση με το Νο 84 στις πόρτες του Citroen DS3 θα ξεκινήσουν ο Κύπριος Λοίζος Παπαγεωργίου με συνοδηγό τον Βασίλη Κούγια από την Ελλάδα.

Τελευταίο πλήρωμα στο φετινό αγώνα του Π.Π.Ρ, από την 72η θέση θα ξεκινήσουν οι Κύπριοι Δημήτρης Παρέλλης- Ανδρέας Παπανδρέου με Renault Clio RS Line ( RC5) με αριθμό 85.

Συνολικά στο μεγάλο μας αγώνα, στο EKO Rally Acropolis 2024, που θα ξεκινήσει στις 5 Σεπτεμβρίου έχουν δηλώσει συμμετοχή 72 πληρώματα.

Οι διοργανωτές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν εργαστεί με γνώμονα την ασφάλεια του αγώνα συνολικά. Ωστόσο, χρειάζεται η συνεργασία όλων ώστε να αποφευχθεί κάθε δυσάρεστο ή επικίνδυνο ενδεχόμενο. Οι θεατές θα πρέπει να είναι πειθαρχημένοι στις υποδείξεις των κριτών.

Δεν θα ήταν καλό να ακυρωθεί μια Ειδική Διαδρομή επειδή οι θεατές δεν έχουν τις αποστάσεις ασφαλείας

H «ασφάλεια» αποτελεί το βασικότερο συστατικό για την άρτια διεξαγωγή του μεγάλου μας αγώνα.  Στο www.acropolisrally.gr έχει αναρτηθεί ό,τι χρειάζεται, ώστε η παρακολούθηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να αποτελέσει μια μοναδική εμπειρία για κάθε θεατή.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα, στον τομέα «Θεατές», έχουν αναρτηθεί όλα όσα κρίνονται απαραίτητα για το σχεδιασμό, την προσέγγιση και την πρόσβαση στις ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Χάρτες υψηλής ανάλυσης με αποτύπωση και των χώρων στάθμευσης, οδηγίες για τις προσβάσεις των θεατών και αρχεία με οδηγίες πλοήγησης μέσω ψηφιακών χαρτών είναι άμεσα προσβάσιμα, ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία κατά τη μετακίνηση στις περιοχές του αγώνα.

Οι προσβάσεις που αναφέρονται στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024 είναι αυτές που έχει ελέγξει η διοργάνωση του αγώνα και που δεν επηρεάζουν τη διεξαγωγή του, σε αντίθεση με πιθανούς άλλους δρόμους, οι οποίοι ενδέχεται να δημιουργούν αναστάτωση στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων της οργάνωσης ή και των ασθενοφόρων.

Η ασφάλεια του αγώνα είναι υπόθεση όλων!

Βρείτε τις προσβάσεις θεατών εδώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης