Πήρα αυτό το μήνυμα, που βασίζεται σε δημοσίευμα από την στήλη «Ιός της Κυριακής».

«Τους τελευταίους μήνες ο υπουργός Παιδείας με εντολή του πρωθυπουργού ψάχνει τρόπους να παρακάμψει το Σύνταγμα και να επιβάλει τα ιδιωτικά ΑΕΙ στην Ελλάδα. Ως πρώτο βήμα σχεδιάζεται άμεσα η νομιμοποίηση των κολεγίων και των παραρτημάτων τους, μέσα στο καλοκαίρι. Το κυβερνητικό επιχείρημα είναι ότι μέσω αυτής της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και του ανταγωνισμού θα αναβαθμιστούν τα πτυχία και των δημόσιων ιδρυμάτων. Παρουσιάζουμε σήμερα πώς ακριβώς εννοεί η κυβέρνηση αυτή την «αναβάθμιση» και πού οδηγεί η «ελεύθερη αγορά» στο χώρο της παιδείας.
Όπως αποκαλύπτεται, ο επί σειρά ετών (2004-2007) καθ’ ύλην αρμόδιος του υπουργείου Παιδείας για τα ζητήματα ιδιωτικής παιδείας, αντιπρόεδρος του ΟΕΕΚ (Οργανισμός Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης) και σημερινός αναπληρωτής διοικητής του Δρομοκαΐτειου Ψυχιατρείου, κ. Κωνσταντίνος Μαργαρίτης, φέρεται να έχει μαϊμού μεταπτυχιακό, από εκείνα που πωλούνται μέσω διαδικτύου.
Δείτε!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

http://www.iospress.gr/ios2008/ios20080622.htm
http://www.kmargaritis.gr/ »

Από προσωπική έρευνα στο διαδίκτυο διαπίστωσα δύο πράγματα.
Ο ισχυρισμός του ίδιου στην ιστοσελίδα του:
«Είμαι κάτοχος πτυχίου του CUNY: College of Staten Island, του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας» (ενός από τα καλύτερα πανεπιστήμια των ΗΠΑ, όπως χαρακτηρίστηκε το 2008 με έγγραφο που σας επισυνάπτω.),δύσκολα επαληθεύεται, αφού το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο δεν συμπεριλαμβάνεται σε κανέναν κατάλογο διακεκριμένων ιδρυμάτων.
Π.χ. δείτε:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_City_University_of_New_York

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

http://en.wikipedia.org/wiki/College_of_Staten_Island

http://www.topuniversities.com/worlduniversityrankings/rankings_links/

Ο κ. Μαργαρίτης γράφει ακόμα στην απάντησή του:
…καθώς και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στον τομέα της διοίκησης επιχειρήσεων,  που απέκτησα, μέσω διαδικτύου, δια της διαδικασίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του πανεπιστημίου Shelbourne University, το1995.
Στη δεκαετία του 1990, ήταν πολύ διαδεδομένη στην Αμερική η απόκτηση τίτλου σπουδών, βασικού ή μεταπτυχιακού, μέσω διαδικτύου, πρακτική, η οποία ενθαρρυνόταν από την ίδια την πανεπιστημιακή κοινότητα της χώρας, διευκολύνοντας τους εργαζομένους που δεν είχαν επαρκή ελεύθερο χρόνο, όπως εγώ, προκειμένου να συνεχίσουν τις σπουδές τους απρόσκοπτα και χωρίς την υποχρέωση της άμεσης παρακολούθησης των μαθημάτων.

Και συνεχίζει:

Η διαδικασία της παρακολούθησης των μαθημάτων μέσω διαδικτύου, τουλάχιστον την εποχή εκείνη, από το συγκεκριμένο ιδιωτικό πανεπιστήμιο (Shelbourne University), απαιτούσε εντατικό διάβασμα, περιοδικές εξετάσεις και αναλυτική βαθμολογία των μαθημάτων. Ήταν η νέα πρόκληση στον τομέα της εκπαίδευσης στην Αμερική, ενθαρρυνόμενη όπως προανέφερα, από την ίδια την ακαδημαϊκή κοινότητα των ΗΠΑ. Χιλιάδες Αμερικανοί πολίτες απέκτησαν την προσδοκώμενη γνώση κατά τον τρόπο αυτό, χωρίς να υπάρχει η παραμικρή προειδοποίηση ή υπόνοια από τους αρμόδιους φορείς για εξαπάτηση ή ύποπτη συναλλαγή εκ μέρους των πανεπιστημίων που συμμετείχαν στην όλη διαδικασία.

Εδώ, όποιος θυμάται το διδακτορικό του Κοσκωτά που «απονεμήθηκε» πολύ πριν το 1995, ξεκαρδίζεται στα γέλια!

Και συμπληρώνει:
Επιπροσθέτως, σας επισυνάπτω, μαζί με το e-mail και την ιστοσελίδα των αποφοίτων του συγκεκριμένου πανεπιστημίου, όπως αυτή εμφανίζεται σήμερα στο διαδίκτυο.
(Παρακαλώ, όποιος καταφέρει να την …ανακαλύψει, ας μου γράψει).
Ο ισχυρισμός της άγνοιας του τι εστί Shelbourne University καταρρίπτεται μόλις διαβάσετε τις παρακάτω ιστοσελίδες:

http://en.wikipedia.org/wiki/University_Degree_Program

http://www.henryheston.com/

http://www.hep.uiuc.edu/home/g-gollin/diploma_mills.pdf

http://www.osac.state.or.us/oda/unaccredited.aspx

Επειδή απεχθάνομαι τα θολά νερά, θα ήθελα να ρωτήσω τον κ. βουλευτή (και δημοσιογράφο!) μερικά αυτονόητα.

Το διδακτορικό δεν είναι φοίτηση σε θρανία, αλλά πρωτότυπη ερευνητική δουλειά, πάνω σε συγκεκριμένο ανοιχτό πρόβλημα που ανατίθεται στον υποψήφιο διδάκτορα από τον επιβλέποντα καθηγητή. Θα ήθελα πολύ να ξέρω ποιο ήταν το θέμα της διδακτορικής διατριβής, ποιος ήταν ο επιβλέπων καθηγητής, ποιες σχετικές δημοσιεύσεις υπάρχουν, ποιοι άλλοι καθηγητές έκριναν το διδακτορικό.

Πότε ακριβώς συνειδητοποίησε την «ποιότητα» του διδακτορικού – μαϊμού; Και τι ενέργειες έκανε για να επανορθώσει την απάτη που υπέστη; Πότε π.χ. διόρθωσε το βιογραφικό του;

Εφόσον εργάστηκε τόσο εντατικά και ο κόπος του πήγε χαμένος, χώρια η διαπόμπευση, γιατί δεν έκανε αμέσως αγωγή στους απατεώνες στα αμερικάνικα δικαστήρια, να πάρει μια γενναία αποζημίωση για τις …συμφορές που υπέστη απ’ αυτούς τους κακούς απατεώνες;

(Αν ποτέ πάρω απάντηση…θα σας γράψω!)

Κατά τα άλλα, θέλουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια, που θα τα αξιολογήσει βέβαια ο «ειδικός» κ. Μαργαρίτης.

Και το κερασάκι!
Είμαστε και υπέρ του…εθελοντισμού! (κ. Στάθη Διομήδη θα τον έγραφες τον κύριο στους Έλληνες Ενεργούς Πολίτες;)

Ξαναέγραψα για το εθελοντικό κίνημα των πολιτών, που πρέπει να αναλάβει ενεργό ρόλο, όχι μόνο για τις πυρκαγιές αλλά και για άλλες φυσικές καταστροφές. Οφείλουμε να προασπίσουμε τις ζωές και τις περιουσίες μας. Ο κρατικός μηχανισμός δε μπορεί να ανταπεξέλθει σ’ όλες τις περιπτώσεις. Οι αφορισμοί, οι τεχνητές δηλώσεις, οι μεταθέσεις ευθυνών, όχι απλά δε βοηθούν αλλά δημιουργούν μεγαλύτερο πρόβλημα. Απαιτείται σωστή στρατηγική, συντονισμός ενεργειών και ταχύτητα στην υλοποίηση αποφάσεων. Οι πολίτες διαμαρτύρονται και καλά κάνουν, γιατί βλέπουν ότι το κράτος σε πολλές περιπτώσεις δεν ανταποκρίνεται όπως εκείνοι θα το ήθελαν. Όμως ας αναγνωρίσουμε τις φιλότιμες προσπάθειες των πυροσβεστών, των στρατιωτών αλλά και της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου εσωτερικών που έχουν την ευθύνη για τις πυρκαγιές. Το εθελοντικό κίνημα είναι ώρα να αναλάβει ενεργό ρόλο. Να ενημερωθεί, να επιμορφωθεί και κυρίως να συμμετάσχει ενεργά σε τέτοιους είδους προβλήματα. Να προστατεύσουμε τη χώρα μας από ανήθικα στοιχεία που στόχο έχουν να βλάψουν και να καταστρέψουν. (Η υπογράμμιση δική μου). Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί για το καλύτερο. Για μια ζωή ποιότητας, χρώματος και αισθητικής. Όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε.

Αγαπητοί συμπολίτες, όνειρα γλυκά και ασκανδάλιστα…

Γιάννης Μπακόπουλος
Μαθηματικός
Επιστημονικός Συνεργάτης
Διεύθυνση Τεχνολογικών Εφαρμογών
ΕΚΕΦΕ “ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ”
http://cag.dat.demokritos.gr/

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης