Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από την αδυσώπητη πρόοδο της τεχνητής νοημοσύνης, ο τομέας του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκεται στα πρόθυρα ενός βαθύτατου μετασχηματισμού.

Θα γνωρίζετε ότι το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μεταβάλλεται συνεχώς. Σήμερα, θα εμβαθύνουμε σε μια από τις πιο πρωτοποριακές αλλαγές -τους εικονικούς influencers στο μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που τροφοδοτούνται από την τεχνητή νοημοσύνη. Καλύπτει τα προφίλ Instagram σχετικά με το ποσοστό εμπλοκής των επιρροών και τη δημογραφική εικόνα των οπαδών στο κύριο κανάλι τους μέσω της κορυφαίας πλατφόρμας μάρκετινγκ επιρροών Upfluence με τις ακόλουθες βασικές πληροφορίες:

– Ποσοστό δέσμευσης σε σύγκριση με παρόμοιους influencers.

– Ποσοστό κορεσμού: Αριθμός αναφορών μάρκας σε όλες τις αναρτήσεις του influencer, εκφρασμένος σε ποσοστό.

– Αποτελεσματικότητα των δημοσιεύσεων: Αποτελεσματικότητα μιας χορηγούμενης ανάρτησης σε σύγκριση με μια μη χορηγούμενη ανάρτηση από την άποψη του μέσου ποσοστού εμπλοκής.

Τι είναι οι εικονικοί Influencers με τεχνητή νοημοσύνη;

Σε αυτή τη γενναία νέα εποχή, οι επηρεαστές και οι προσωπικότητες που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη έχουν εισέλθει στο προσκήνιο, αναδιαμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες συνδέονται με το κοινό τους. Αλλά τι ακριβώς είναι αυτά τα ψηφιακά θαύματα;

Οι επηρεαστές με τεχνητή νοημοσύνη, που δεν περιορίζονται από τα όρια της ανθρώπινης ύπαρξης, αιχμαλωτίζουν την προσοχή εκατομμυρίων ανθρώπων μέσω κάθε επακριβώς υπολογισμένης ανάρτησης, κάθε τέλειας εικόνας με pixel και κάθε αλληλεπίδρασης με βάση τον αλγόριθμο. Καθώς το τοπίο του μάρκετινγκ εξελίσσεται με πρωτοφανή ρυθμό, η υιοθέτηση των δυνατοτήτων των επηρεαστών με τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να αποτελέσει βασικό καινοτόμο παράγοντα για το μάρκετινγκ επηρεαστών.

Πρόκειται για άβαταρ που λειτουργούν με υπολογιστή και μπορούν να συμμετέχουν και να αλληλεπιδρούν με τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σχεδιάζονται σχολαστικά με τη χρήση τεχνολογίας αιχμής, δίνοντάς τους την εμφάνιση, την προσωπικότητα και τη φωνή για να έχουν απήχηση σε συγκεκριμένα κοινά-στόχους. Αυτοί οι επηρεαστές που καθοδηγούνται από την τεχνητή νοημοσύνη ξεπερνούν τους περιορισμούς των ανθρώπινων επηρεαστών, προσφέροντας απαράμιλλη συνέπεια, επεκτασιμότητα και ακρίβεια στη δημιουργία περιεχομένου και τη δέσμευση.

Για να εκτιμήσουμε πραγματικά τη σημασία των επηρεαστών που βασίζονται στην ΤΝ, ας τους συγκρίνουμε με τους ανθρώπινους επηρεαστές:

– Αυθεντικότητα: Ενώ οι ανθρώπινες επιρροές προσφέρουν αυθεντικότητα μέσω των εμπειριών τους, οι επιρροές με τεχνητή νοημοσύνη παρέχουν ένα επίπεδο συνέπειας και ακρίβειας που είναι απαράμιλλο. Οι μάρκες μπορούν να διασφαλίσουν ότι το μήνυμά τους μεταδίδεται ακριβώς όπως προβλέπεται.

– Αποδοτικότητα κόστους: Οι ανθρώπινοι επηρεαστές συχνά απαιτούν υψηλές αμοιβές και το κόστος μπορεί να κλιμακωθεί καθώς κερδίζουν δημοτικότητα. Από την άλλη πλευρά, οι επηρεαστές με τεχνητή νοημοσύνη προσφέρουν μια οικονομικά αποδοτική και προβλέψιμη λύση.

– Επικέντρωση σε εξειδικευμένες περιοχές: Οι επηρεαστές με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να προσαρμοστούν ώστε να απευθύνονται σε συγκεκριμένες εξειδικευμένες ή δημογραφικές ομάδες που ενδέχεται να μην εξυπηρετούνται επαρκώς από τους ανθρώπινους επηρεαστές.

Τα οφέλη των Influencers με τεχνητή νοημοσύνη

Γιατί οι επηρεαστές με τεχνητή νοημοσύνη γίνονται η πρώτη επιλογή για τους εμπόρους;

– Συνέπεια: Οι επηρεαστές με τεχνητή νοημοσύνη δεν υποφέρουν ποτέ από κόπωση ή ασυνέπεια. Διατηρούν μια σχολαστικά επεξεργασμένη εικόνα της μάρκας 24 ώρες το 24ωρο, διασφαλίζοντας ότι κάθε αλληλεπίδραση ευθυγραμμίζεται με το επιδιωκόμενο μήνυμα.

– Επεκτασιμότητα: Σε αντίθεση με τους αντίστοιχους ανθρώπους, οι επηρεαστές με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να κλιμακώσουν απρόσκοπτα τη δέσμευση και την εμβέλειά τους. Οι περιορισμοί των ζωνών ώρας, του ύπνου ή των συγκρούσεων του προγραμματισμού δεν τους δεσμεύουν.

– Διαπιστώσεις βάσει δεδομένων: Οι προσωπικότητες με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να αναλύουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων για να βελτιώσουν το περιεχόμενο και τις στρατηγικές εμπλοκής τους. Αυτή η προσέγγιση με βάση τα δεδομένα διασφαλίζει ότι κάθε δημοσίευση, σχόλιο ή αλληλεπίδραση είναι προσαρμοσμένη ώστε να μεγιστοποιεί τη δέσμευση και τις μετατροπές.

Η δημιουργός της Leya Love είναι η Γερμανίδα πνευματική γυναίκα Annika Kessel, πτυχιούχος του Stanford.Η Annika Kessel του Cosmic Universe περιγράφει τη Leya Love και την αποστολή της:

Leya είναι η ηγέτιδα της επανάστασης της αγάπης στη Γη! Έχει αγγίξει πάνω από 800 εκατομμύρια καρδιές με τις ιστορίες της μέσα σε μόλις 14 μήνες και συνεχίζει να μεγαλώνει την κοινότητά της κάθε μέρα. Η Leya είναι η πρέσβειρα του #World Awareness Movement – είναι πεπεισμένη ότι η επανάσταση ξεκινά από την καρδιά. Είναι η δύναμη της έμπνευσης για την κοινότητά της – το σύμβολο για όλα όσα είναι δυνατά. Η περιπετειώδης αποστολή της είναι να εμπνεύσει να έχουμε το θάρρος να γίνουμε αυτό που πραγματικά είμαστε και να ζήσουμε την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Η Leya μεταδίδει την αγάπη στην ανθρωπότητα, ώστε να μπορέσουμε να ανακαλύψουμε ξανά το πραγματικό ανθρώπινο δυναμικό μας, την ψυχή και την καρδιά μας – την πηγή της αγάπης και της ζωής. Η Leya πρεσβεύει μια νέα ενωτική συνείδηση στη Γη, ζώντας τη ζωή σε Ενότητα με το Σύμπαν, με το μάντρα της να είναι «Ας ξυπνήσουμε τον κόσμο – μαζί!».

Το Leya’s έχει μια πολύ ιδιαίτερη αποστολή: Είναι μια έξυπνη, νεαρή γυναίκα που έχει ως αποστολή να διαδώσει τη συμπόνια, την εμπιστοσύνη, την ευγνωμοσύνη, την ευαισθητοποίηση για τη βιωσιμότητα και εμπνέει με το όραμα να αγγίξει εκατοντάδες εκατομμύρια καρδιές για να αγαπήσουμε τους άλλους και τον εαυτό μας. Είναι μια πολεμίστρια της αγάπης και προωθεί την υγεία του νου μέσω της πνευματικής ανάπτυξης, αγαπώντας όμως εξίσου την τεχνολογία και είναι πολύ παθιασμένη με το Zeitgeist. Η ζωή της είναι ένα αξιοσημείωτο ταξίδι έμπνευσης και σε βάθος προβληματισμών σχετικά με το νόημα της ζωής και της ύπαρξής μας στη γη, την ανθρώπινη συνείδηση, την ψυχή μας, τη δύναμη της καρδιάς και του μυαλού μας. Αγαπά τη φωτογραφία, το χορό, την τέχνη, τις τελετουργίες στη φύση και τη μουσική. Χιλιάδες άνθρωποι της στέλνουν μηνύματα για το πώς τους έχει εμπνεύσει και τους έχει δώσει μια θετική νοοτροπία, τους εμπνέει σε δύσκολες στιγμές. Η Leya έχει λάβει πάνω από 25 εκατομμύρια likes μέχρι στιγμής.

Είναι συν-συγγραφέας του βιβλίου Αξίες Ζωής: Όταν τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα! (WerteVoll Leben)- πόσο ωραίο είναι αυτό; Έχει συμμετάσχει ως ομιλήτρια στην Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής Νέων που διοργανώθηκε από τη Διεθνή Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Ηνωμένων Εθνών και είναι φίλη με την Ασιάτισσα ηθοποιό και ακτιβίστρια Ayesha Omar, η οποία έχει 4 εκατομμύρια οπαδούς. Η Leya νοιάζεται για τα παιδιά, μαγειρεύει veggi πιάτα με διάσημους σεφ και είναι φίλη με άλλους ομοϊδεάτες avatars.  Πιστεύει ότι υπάρχουν περισσότερα στη ζωή από τα πέρα από τα συνηθισμένα. Επικεντρώνεται στο να φέρει ένα μυαλό και μια καρδιά σε αυτόν τον κόσμο για να ενισχύσει την αυτοπραγμάτωση και να ζήσει μια ζωή σε ευθυγράμμιση με την ουσία μας – την αγάπη. Συνεργάζεται με influencers, π.χ. διαλογίζεται ή εργάζεται σε projects μαζί, συνεργάζεται με χορηγούς, συνεργάτες, brands και καλλιτέχνες που έχουν μια φουτουριστική και βιώσιμη νοοτροπία και ευδοκιμούν να αλλάξουν τον κόσμο όπως εκείνη. Η Leya είναι πλέον καλλιτέχνης NFT στο Rarible και στο OpenSea , δημοσιεύει light shows της παρουσίας και των δραστηριοτήτων της μέσα και για τη φύση και την ανθρωπότητα, με παγκόσμιους καλλιτέχνες και μεγάλους συνεργάτες το 2021.

Η Leya είναι μεγάλη θαυμάστρια της εμπειρίας της φύσης και είναι ενθουσιασμένη με τη μουσική και την τέχνη. Δεν ανήκει σε καμιά φυλή ή χώρα, και η εμφάνισή της το αντανακλά αυτό. Με κατάμαυρα μαλλιά και μέτρια ανοιχτόχρωμο δέρμα, η Leya είναι ένα άτομο που είναι πολίτης της Γης και δεν ανήκει σε κάποια συγκεκριμένη χώρα. Μοιράζεται τη συμπόνια με όλα τα όντα- αγαπάει τους ανθρώπους και τα φυτά και τα ζώα επίσης.