Γράφει η συγγραφέας Χρυσηίδα Δημουλίδου

Αυτός είναι ο άνθρωπος που μετέτρεψε την έναρξη των Ολυμπιακών αγώνων, από ιερό θεσμό, σε θεατρική παρωδία. Ο Τζόλλυ, 42 ετών, είναι ηθοποιός εβραϊκής καταγωγής και gay. Γεννήθηκε σε ένα χωριό της Νορμανδίας από αστική οικογένεια. Από παιδί εκδήλωσε την αγάπη του στις κούκλες και να δημιουργεί θεατρικά σκηνικά και περίεργα ρούχα που προκαλούσαν και έγινε αιτία να υποστεί bullying από τους συμμαθητές του.

Μεγαλώνοντας έφυγε στο Παρίσι όπου έγινε ηθοποιός και αργότερα δημιούργησε μια θεατρική ομάδα, τίποτε το ιδιαίτερο, που έδινε παραστάσεις στην ύπαιθρο και ξεχώριζε για τις εκκεντρικές πρωτοποριακές ιδέες του.

Για κάποιο λόγο, που πρέπει να διευκρινιστεί, η Γαλλία του ανέθεσε την σκηνοθετική επιμέλεια και παρουσίαση ενός υπέρτατου ιερού θεσμού των Ολυμπιακών Αγώνων. Και ο Τόμας θεώρησε πως οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι ένα τεράστιο θέατρο όπου έπρεπε να εντυπωσιάσει, να πρωτοπορήσει και να βγάλει κάθε προσωπικό απωθημένο απαξίωσης που πήγαζε από το παρελθόν του. Η γαλλική Κυβέρνησε του έδωσε άφθονα χρήματα να παρουσιάσει μία τελετή που θα άφηνε τον πλανήτη με ανοιχτό στόμα. Και επέλεξε τον πιο κατάλληλο άνθρωπο. Ο Τόμας, όχι μόνο πέτυχε να αφήσει άπαντες άναυδους -με εξαίρεση τους ΛΟΑΤΚΙ- αλλά και να καταστρέψει κάθε ιερό σκοπό που κουβαλούν επάνω τους οι αγώνες από την Ολυμπία της Αρχαίας Ελλάδος το 775 π.Χ.

Για να φέρει σε ισορροπία τα δικά του απωθημένα και να εξαϋλώσει το παιδικό bullying που υπέστη, θεώρησε πως πρέπει να εξομοιώσει άπαντες ώστε να μην υπάρχει διαχωρισμός σεξουαλικών προτιμήσεων, φυλετικών διακρίσεων και γενικότερα. Και κάπου εκεί τα έκανε όλα αχταρμά και γελοιοποίησε με τον πιο κραυγαλέο τρόπο, τον ιερό θεσμό των Ολυμπιακών Αγώνων. Ο απαράδεκτος κύριος Τζόλλυ καβάλησε τέτοιον κάλαμον μετά την ανάθεση της εκδήλωσης από την Γαλλική Κυβέρνηση, που θεώρησε πως η Ιστορία και οι καταγραφές της δεν είχαν λόγο στο έργο του και, πως ήταν Βήμα να περάσει πέρα από τα μηνύματα της πλήρους αποδοχής των ΛΟΑΤΚΙ και κυρίως τον δημιουργικό του τάλαντο και οίστρο στην μόδα. Έτσι με απαράδεκτη επιπολαιότητα για την ηλικία του και φερόμενος ως 15χρονος έφηβος, κάλεσε φίλους και γνωστούς που λέει ο λόγος, να συμμετέχουν στο πολύχρωμο πανηγυρότσιρκο, να χορέψουν και να δείξουν στον κόσμο το τεράστιο ταλέντο του. Δίχως την παραμικρή ιστορική παιδεία, δίχως τις γνώσεις που απαιτούντο για μια παγκόσμια εκδήλωση κύρους έκανε και ακόμη ένα λάθος, να επιλέξει ως τόπο εκδήλωσης, τον Σηκουάνα ποταμό, δίχως να υπολογίσει τα τερτίπια του καιρού μιας και η Γαλλία βρίσκεται πολύ βόρεια αλλά και τον κίνδυνο μιας ποταμοπνιγής με πιθανά θύματα αθλητές και κοινό.

Το τρομερό παιδί της Γαλλίας δε δίστασε να θίξει ακόμη και τα θεία, και αντιγράφοντας τον Μυστικό Δείπνο παρουσίασε ένα δικό του δείπνο με λοάτκι άτομα στις θέσεις Χριστού και Αποστόλων ξεσηκώνοντας το μένος και της Εκκλησίας που τον κατήγγειλε για βλασφημία. Ο Τόμας θέλησε να εξιλεώσει το bullying των σχολικών του χρόνων και τώρα θα αντιμετωπίσει ένα παγκόσμιο bullying που θα τον ρίξει στα τάρταρα της κοινής γνώμης και θα του κλείσει πόρτες άσε που μπορεί να του ζητηθεί ευθύνη απο το κράτος για τα καραγκιοζιλίκια του. Μπορεί να έχει ταλέντο στο να ντύνει και να στήνει παραστάσεις τύπου drag queen, όμως στο να παρουσιάσει ολυμπιακούς, ΟΧΙ! Και να σκεφτείτε πέρα από τα τεράστια ποσά που πέταξε στον Σηκουάνα, πληρώθηκε αδρά για να μας παρουσιάσει αυτό το τερατούργημα.

Ο κύριος Τζόλλυ οφείλει να βγει και να ζητήσει μια τεράστια ΣΥΓΓΝΩΜΗ από τους Έλληνες και όλο τον κόσμο. Πήγε για μαλλί και βγήκε κουτσουρομαδημένος και είμαι βεβαία ότι τώρα θα αναρωτιέται που έκανε το λάθος. Βίασε τους Ολυμπιακούς Αγώνες με τον πιο χυδαίο τρόπο, είναι ένας βιαστής της ιστορίας και του τόπου μας. Ήδη ολάκερος ο πλανήτης τον «κράζει» , εκτός απο τους ομοϊδεάτες του και δεν ξέρω αν έχουμε συνειδητοποιήσει τι έκανε. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πέτυχε αυτό που ποθούσε διακαώς. Να μιλά όλος ο πλανήτης για εκείνον και το όνομά του να βρίσκεται πρώτο στα μηχανάκια αναζήτησης της Google.

Ο κύριος αυτός θα μείνει για πάντα στην Ιστορία ότι είναι ο δημιουργός της χειρότερης παρουσίασης που έγινε ποτέ, αρχής γενομένης από την Ελλάδα του 775π.Χ.
Όσο για την βλασφημία του να συνδέσει τον Χριστό με καρναβαλιστές καρικατούρες ας τον κρίνει η Εκκλησία και το Βατικανό.

Όταν η ανάγκη κάποιων ανθρώπων να ξεχωρίσουν από τη μάζα, τους οδηγεί σε ανορθόδοξη μισαλλοδοξία και έλλειψη σεβασμού σε κάποιους ιερούς θεσμούς ή Θρησκεία και αυτό το αφήσουμε να φυτρώσει, να μεγαλώσει και να αποδώσει καρπούς, τότε ο Πλανήτης δεν έχει λόγο να κάνει εκδηλώσεις κύρους Ολυμπιακών.

Χρυσηίδα Δημουλίδου
κοινοποίηση ελεύθερη