Πάνω από 8,6 δισεκατομμύρια δολάρια είχαν δαπανηθεί για διαφήμιση μέχρι αργά τη Δευτέρα στις τοπικές, πολιτειακές και ομοσπονδιακές εκλογές κατά τη διάρκεια του διετούς εκλογικού κύκλου, σύμφωνα με το ad-tracker AdImpact.
Οι αναρρήσεις διαμαρτυρίας των ψηφοφόρων στα social media έδειξαν ότι τα ζητήματα της ακρίβειας στα τρόφιμα και στην βενζίνη κυριαρχούν περισσότερο στο μυαλό αυτών που ψηφίζουν, το ίδιο έδειξαν και τα like των αναρτήσεων. Εντυπωσιακή είσοδο στα προεκλογικά κυρίως στις νεότερες ηλικίες έχει κάνει το Tik Tok με τα μικρής διάρκειας βίντεο να κλέβουν τις εντυπώσεις. Οι δημοσκοπήσεις τους μήνες πριν από τις εκλογές έδειξαν ότι περισσότεροι ψηφοφόροι εμπιστεύονται τους Ρεπουμπλικάνους όσον αφορά την διαχείριση της οικονομίας και τη μείωση του πληθωρισμού.
Οι Δημοκρατικοί θεωρήθηκαν από τους περισσότερους ψηφοφόρους ως καλύτερα ικανοί να χειριστούν την πολιτική των ζητημάτων ηθικής και τέτοιων ατομικής ελευθερίας ή κοινωνικής αδικίας. Στις ενδιάμεσες εκλογές οι Αμερικανοί ψηφοφόροι καλούνται να ανανεώσουν το σύνολο της Βουλής των Αντιπροσώπων και το ένα τρίτο της Γερουσίας. Οι ρεπουμπλικάνους προηγούνται σταθερά στις δημοσκοπήσεις τις τελευταίες εβδομάδες. Σημαντικές επίσης είναι οι εκλογές για τις θέσεις των τοπικών αξιωματούχων, κυβερνητών αλλά και αυτές των εισαγγελέων. Βέβαια επειδή η κάλπη είναι τυφλή μένει οι προβλέψεις να επιβεβαιωθούν και τα δισεκατομμύρια να πιάσουν τόπο!