«Εμείς εδώ στον καφενέ

τσιγάρο πρέφα και καφέ και

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

δεν βαριέσαι αδερφέ;»

 Θα σιωπούμε γιατί,

«χέσαιτο γαρ ει μαχαίσετο: έτσι και μαχότανε σίγουρα θα χεζότανε»; (Αριστοφάνους Ιππείς).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΟΧΙ! Θα πολεμήσουμε. Γιατί το ξέρουμε πια. Η κοινότητα των Ελλήνων Ανθρώπων γνωρίζει, πως:

«Την φωτιά της δημιουργίας τη συντηρούν οι ανυπόταχτοι, οι ανικανοποίητοι, οι τυχοδιώκτες της ψυχής και του πνεύματος… Με την ψυχή γεμάτη κόσμους,  χωρίς χαλινάρια ή παρωπίδες» (Γ. Θεοτοκάς)

ΟΧΙ! θα πούμε.

ΟΧΙ! Σ’ αυτούς που λοιδορούν και θέλουν ν’ αφανίσουν τις ανθρώπινες αξίες  φιλία, αγάπη, φιλαλληλία, παράδοση, πατριωτισμό, γλώσσα, και να βάλουν στη θέση τους τη μόνη αξία που γνωρίζουν αυτοί και οι ηλιθίως παγκοσμιοποιημένοι πάτρωνές τους: το χρήμα και τη δύναμη αποκλειστικό μέτρο πλέον με το οποίο μετρούν τους ανθρώπους.

ΟΧΙ! Σ’ αυτούς που στα ερείπια της ανθρωπιάς χτίζουν τη σύγχρονη Βαβέλ, με την θηριωδία της παγκοσμιοποιημένης τιποτολογίας. Και τις χρυσωμένες τράπεζες με τα χρυσωμένα αγόρια.  

ΟΧΙ! Σ’ αυτούς που φτάνουν στην κορφή με την τακτική του γυμνοσάλιαγκα: «γλύφοντας, έρποντας και με τα κέρατά τους», απαξιώνοντας την αίσθηση του καθήκοντος, την έννοια της τιμής και της μπέσας.

ΟΧΙ! Στην πολιτικάντικο-πολιτική, τη διαβρωμένη από την διαπλοκή με τα ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και τους εφραιμοκαλόγερους πνευματικούς της.

ΟΧΙ στον Δούκα της Βιστωνίδος και τους συν αυτώ, που προσπαθούν να μας να μας πείσουν πως τα πάντα καλώς εγένοντο.

ΟΧΙ! Στους αλαζόνες, άπληστους, νεόπλουτους δια της πολιτικής.

Τους βουλιμικούς για εξουσία, χρήμα, και αναίσχυντη επίδειξη. 

«Πολιτικατζήδες, ψιλικατζήδες, κολλυβιστάδες, μουνούχοι…» (Γ. Σεφέρης)

ΟΧΙ! Στο καταναλωτικό δόγμα: consume ergo sum (καταναλώνω άρα υπάρχω) και την περιφρόνηση του καρτεσιανού cogito ergo sum (σκέπτομαι άρα υπάρχω).

Νήπιοι, οι καταναλωτές μαζάνθρωποι, σφάζουν, εδώ και τώρα, τα βόδια του ήλιου, ξαπλωμένοι στης «γης την πλάτη ανίδεοι και χορτάτοι» (Γ. Σεφέρης). Ανίδεοι για τη συμφορά που τους περιμένει.

ΟΧΙ! Στο κυνικό δόγμα, πως αυτός που δεν υποκύπτει στην σύγχρονη αντίληψη του «καπάτσου», να βρει μιαν αργομισθία, να βολευτεί κάπου, να γίνει σύγχρονος κομπιναδόρος, σήμερα θεωρείται μαλάκας.

ΟΧΙ! Στον κυνικό πλανήτη των παγκοσμιοποιημένων ηλιθίων,

που εχθρεύονται  την ανιδιοτέλεια και την ελευθερία.

Λοιδορούν το φιλότιμο και την μπέσα.

Περιθωριοποιούν την παράδοση και

κολοβώνουν την Πατρίδα,

ΟΧΙ!  Στους πατριδέμπορους, που κατηγορούν τους πατριώτες (καμιά σχέση με τους πατριδοκάπηλους-εθνικιστές).

Υμνολογούν τον συμβιβασμό και την καλπουζανιά.

ΟΧΙ! Σ’ όσους λένε «καλά όλα αυτά, παράδοση και τέτοια» αλλά, «ξεπερασμένα, πια, βρε παιδί μου. Ας είμαστε σώφρονες, και πραγματιστές. Τα σύνορα καταργούνται πια. Ο κόσμος μας με την τεχνολογία  και την πληροφορία είναι ένα παγκόσμιο χωριό. Και ο κύριος ρυθμιστής των ανθρωπίνων σχέσεων είναι η ελεύθερη αγορά και οι κανόνες της.»

Τη νοιώθουμε στο πετσί μας την «ελεύθερη», ασύδοτη, άπληστη, απάνθρωπη αγορά.

ΟΧΙ! Στους πραγματιστές, που κυνικά θέλουν να μας πείσουν, πως είναι μονόδρομος

να ζούμε κυλισμένοι μέσα στη λάσπη στο χοιροστάσι της παγκοσμιοποιημένης Κίρκης.

Να γεμίζουμε με τις σάρκες μας το κενό του παγκοσμιοποιημένου τίποτα και τις σαπιοκοιλιές των Ηρακλέων του.

ΟΧΙ! Στο ξαναγράψιμο της ιστορίας μας με γνώμονα μια στρεβλή αντίληψη περί του πολιτικώς ορθού (το παραπλανητικό παρανόμι  για τη σκοπούμενη και έξωθεν επιβεβλημένη διαστρέβλωση της ιστορίας μας) και εν ονόματι ενός κοσμοπολίτικου δήθεν καθωσπρεπισμού, απέναντι στον αλαζόνα σκοπιανό.

ΟΧΙ! Σ’ όσους πασχίζουν να ξεχάσουν τα ευρώ-ελληνόπαιδα το «εις οιωνός άριστος. Αμύνεσθαι περί πάτρης».

Και να μάθουν ότι, σήμερα, στη νεοφιλελεύθερη μετανεωτερικότητα, ο άριστος οιωνός είναι να αμύνεστε μόνον περί πάρτης.

ΟΧΙ στους μεταμοντέρνους διανοουμενίζοντες, που διαπιστώνουν πως «η Τουρκία έχει τεράστιο αιγαιακό (σ.σ. προφανώς, γι αυτούς, ο βασιλιάς των Αθηνών Αιγεύς θα ήταν κάποιος Τούρκος Σουλτάνος!) μέτωπο και υφαλοκρηπίδα» και επομένως «έχει ζωτικά και νόμιμα συμφέροντα στο Αιγαίο»!

Προφανώς, κατά τον ευρωπαιόφρονα κάλαμο, έχει «ζωτικά» και «νόμιμα» συμφέροντα και στην Κύπρο, όπου κατέχει το μισό μιας χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τη «νόμιμη» και «εύλογη» εισβολή του Αττίλα.

Και προφανέστατα, έχει και «ζωτικά και «νόμιμα» συμφέροντα και στη Θράκη, κατά τον ίδιο απελέκητο κάλαμο.

« Ελάβατε νουν καθηγεμόνα… και του ανοηταίνειν ου παύεσθε» (Γρηγόριος Παλαμάς).

ΟΧΙ! Στους χαλασοχώρηδες (Παπαδιαμάντης) και τους  γλωσσοχαλαστήδες,  που κορδακίζονται, προβάλλοντας άσεμνα τη θεωρία τους περί ασυνέχειας της γλώσσας και της ιστορίας των Ελλήνων.

Της μόνης γλώσσας στον κόσμο που μιλιέται συνεχώς και στον ίδιο ακριβώς τόπο, εδώ και τρείς χιλιάδες χρόνια:

«γλώσσα», «θάλασσα», «ουρανός», «γη», «νους», «ψυχή», «άνθρωπος», «επιστήμη» και «μύριες» άλλες «λέξεις», «έπεα πτερόεντα»,

που πεταρίζουν στο στόμα των Ελλήνων (και των νέο-Ελλήνων),

μέσα στον ίδιον αυτόν αέρα που αναπνέουμε,

κάτω από τον ίδιο ουρανό, που μας γαλαζοντύνει,

πάνω σ’ αυτήν εδώ τη γη, που κατοικούμε, από την εποχή του Ομήρου.

ΟΧΙ στους πονηρούς μεταμοντέρνους πραγματιστές, που,

τη γλώσσα για την οποία ο Κικέρωνας δηλώνει:

«ει θεοί διαλέγονται τη των Ελλήνων γλώττη χρώνται: αν οι θεοί διαλέγονται χρησιμοποιούν τη γλώσσα των Ελλήνων»,

προσπαθούν να καταντήσουν, αυτήν τη γλώσσα απλό επικοινωνιακό εργαλείο, τεχνολογικής σκοπιμότητας, για να «κάνουμε τη δουλειά μας»,

προκειμένου οι επιτήδειοι να βρίσκουν φτηνά εργατικά χέρια και κενούς εγκεφάλους.

ΟΧΙ! Στην επικοινωνιακή (δια των ΜΜΕ) αποβλάκωση, που συντηρεί επιμελώς την άγνοια.

ΟΧΙ! Στους χθεσινούς Λαγίδες, που λοιδορούν, αδυνατούντες «να νοιώσουν το φρόνημα της Σπάρτης» (Καβάφης).

Ξανά, ΟΧΙ! θα πούμε.

Θα πολεμήσουμε!

 

Kάποιος αποφάσισε να βγάλει από τη μέση τους Έλληνες.

Τι μένει; Ένα συνεχές τραύλισμα!

(Ηλίας Κανέττι)

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ

ΠΑΘΟΛΟΓΟΣ-ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΟΣ

ΑΜΙΣΘΟΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Α. ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΕΙΟΥ ΓΕΝ. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ, Ν. ΙΩΝΙΑΣ

Τηλ. 210 2775487, 210 2776612 (εσ. 637), 

FAX :210 6898025, 210 2775487

e-mail  impious@otenet.gr

http://www.anevlavis.gr/ 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης