ΜΑΣΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ:
Ο Π.Ο.Υ. ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘ’ ΗΜΑΣ «ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΕΣ»
ΓΙΑ ΤΟ ΕΠ’ ΑΜΟΙΒΗ ΣΕΞ
Κλεάνθης Γρίβας
15 Ιουνίου 2020
ΑΠΟ την ψευδο-σοβαρότητα των Νέων Οδηγιών του Π.Ο.Υ. (5 Ιουνίου 2020) σύμφωνα με τις οποίες «οι μάσκες του προσώπου δεν παρέχουν καμιά προστασία»
ΜΕΧΡΙ τις γελοιωδέστατες εμπνεύσεις των καθ΄ ημάς «Εμπειρογνωμόνων» του Υπουργείου Υγείας, όπως καταγράφονται στο
«πλαίσιο παροχής σεξουαλικών υπηρεσιών επ’ αμοιβή» (14 Ιουνίου 2020)
1. ΠΟΥ: ΜΑΣΚΕΣ – Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΣΤΙΣ 5 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Αρρώστιας και Διαφθοράς (που κατ’ ευφημισμό αποκαλείται «Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας» – ΠΟΥ), κυκλοφόρησε ένα νέο φιρμάνι με τίτλο: Συμβουλές για τη χρήση μάσκας στο πλαίσιο του COVID-19
Τα κυριότερα σημεία των Νέων Οδηγιών του ΠΟΥ:
«Η ευρεία χρήση μάσκας από υγιείς ανθρώπους στο περιβάλλον της κοινότητας δεν υποστηρίζεται ακόμη από υψηλής ποιότητας ή άμεσες επιστημονικές αποδείξεις. Υπάρχουν πιθανά οφέλη και βλάβες που πρέπει να ληφθούν υπόψη… η χρήση μάσκας από μόνη της δεν επαρκεί για να παρέχει επαρκές επίπεδο προστασίας».
Αλλά, οι άνθρωποι θα πρέπει να φορούν μάσκα για τους εξής μη-ιατρικούς λόγους:
«Τα πιθανά πλεονεκτήματα της χρήσης μάσκας από υγιείς ανθρώπους στο ευρύ κοινό περιλαμβάνουν:
• Μειώνεται ο δυνητικός στιγματισμός των ατόμων που φορούν μάσκες για να αποτρέψουν τη μόλυνση άλλων ατόμων (έλεγχος πηγής) ή ατόμων που φροντίζουν ασθενείς με COVID-19 σε μη κλινικά περιβάλλοντα.
• Κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι μπορούν να παίξουν ρόλο στη συμβολή στη διακοπή της εξάπλωσης του ιού.
• Υπενθυμίζει στους ανθρώπους να συμμορφώνονται με άλλα μέτρα (π.χ., υγιεινή χεριών, μη αγγίζοντας τη μύτη και το στόμα). Ωστόσο, αυτό μπορεί επίσης να έχει το αντίστροφο αποτέλεσμα. (!!!)
• Προσφέρει πιθανά κοινωνικά και οικονομικά οφέλη: Εν μέσω της παγκόσμιας έλλειψης χειρουργικών μασκών και ΜΑΠ, η ενθάρρυνση του κοινού να δημιουργήσει τις δικές του μάσκες υφάσματος μπορεί να προωθήσει την ατομική επιχείρηση και την κοινοτική ολοκλήρωση.
• Επιπλέον, η παραγωγή μη-ιατρικών μασκών μπορεί να προσφέρει πηγή εισοδήματος για όσους είναι σε θέση να κατασκευάσουν μάσκες εντός των κοινοτήτων τους.
• Οι μάσκες από ύφασμα μπορούν επίσης να είναι μια μορφή πολιτιστικής έκφρασης, ενθαρρύνοντας την αποδοχή των μέτρων προστασίας του κοινού γενικά.
• Αξιολογήστε τον (θετικό, ουδέτερο ή αρνητικό) αντίκτυπο που έχει η χρήση της μάσκας στο γενικό πληθυσμό (συμπεριλαμβανομένων των συμπεριφορών και των κοινωνικών επιστημών).
Οι λογικοί ακροβατισμοί που χαρακτηρίζουν όλες τις αποφάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Αρρώστιας και Διαφθοράς, άμεσο συνακόλουθο της διανοητικής ανισορροπίας που αποτελεί καθοριστικό γνώρισμα της παρασιτικής διευθυντικής γραφειοκρατίας του, είναι πάντοτε αποκαλυπτική των πραγματικών στόχων κάθε ανακοίνωσής τους. Δεδομένου ότι «αν είναι όλα τούτα τρέλα, έχουν ωστόσο μια λογική» (Σαίξπηρ, Βασιλιάς Ληρ) που στοχεύει στην κοινωνική συμμόρφωση:
Μπορεί να ομολογείται ότι «η ευρεία χρήση μάσκας από υγιείς ανθρώπους στο περιβάλλον της κοινότητας δεν υποστηρίζεται ακόμη από υψηλής ποιότητας ή άμεσες επιστημονικές αποδείξεις… η χρήση μάσκας από μόνη της δεν επαρκεί για να παρέχει επαρκές επίπεδο προστασίας»…
Αλλά, οι άνθρωποι θα πρέπει να συνεχίσει να φορούν «μάσκα» για μη-ιατρικούς λόγους, εξαναγκαζόμενοι να παίρνουν μέρος (ως ινδικά χοιρίδια) σε ένα μεγάλο «κοινωνικό πείραμα» προκειμένου να διαπιστωθεί αν μπορεί να επιτευχθεί η εθελοντική τους συμμόρφωση. Κι αυτός ο στόχος δεν έχει καμία σχέση με την υγεία. Στην πραγματικότητα το παραδέχονται τώρα και δεν το αρνούνται καν.
2. ΗΠΑ: ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΣΕΞ – Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ «ΛΟΓΙΚΗΣ» (ΗΠΑ)
«Η χρήση μάσκας προσώπου κατά τη διάρκεια του σεξ μπορεί να μειώσει τη μετάδοση του COVID-19… Το φιλί είναι μια πρακτική υψηλού κινδύνου για τη μετάδοση του COVID-19, προειδοποιεί μια νέα «μελέτη»
Με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Annals of Internal Medicine, μια ομάδα γιατρών από τρία νοσοκομεία της Βοστώνης, δίνουν «οδηγίες σεξουαλικής υγείας», περιγράφουν τις πιο επικίνδυνες συμπεριφορές στο σεξ και διατυπώνουν κάποιες συμβουλές σχετικά με το πότε πρέπει να φορούν μάσκες οι συνευρισκόμενοι.
Βλ. «Sexual Health in the SARS-CoV-2 Era». Jack L. Turban, MD, MHS, Alex S. Keuroghlian, MD, MPH, and Kenneth H. Mayer, MD. Ann Intern Med. 2020 May 8. doi: 10.7326/M20-2004.
• «Κάθε τύπος σεξουαλικής δραστηριότητας αποτελεί παράγοντα κινδύνου μετάδοσης της COVID-19, δεδομένου ότι η γνώση για τη μετάδοση του ιού SARS-CoV-2 είναι περιορισμένη».
• «Οι ασφαλέστερες επιλογές είναι η σεξουαλική αποχή και ο αυνανισμός. Ακολουθούν το σεξ μέσω τηλεφώνου ή βίντεο (το οποίο ενέχει τους δικούς του κινδύνους) και η συνεύρεση με έναν σύντροφο, εφόσον κανένας απ’ τους συνευρισκόμενους δεν έχει εκτεθεί στον ιό ή δεν είναι ασυμπτωματικός».
• «Η σεξουαλική δραστηριότητα εκτός εκείνου με το οποίο συμβιώνουμε, θεωρείται η πιο επικίνδυνη συμπεριφορά – και οι ερευνητές συνιστούν τη χρήση μάσκας προσώπου».
• Το φιλί είναι μεγαλύτερο κίνδυνος από άλλες οικείες πράξεις, επειδή ο ιός εξαπλώνεται εύκολα μέσω αναπνευστικών σωματιδίων».
Όπως δήλωσε ο Δρ Jack Turban, επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης: «Η αποχή είναι η ασφαλέστερη σύσταση για την πρόληψη της εξάπλωσης του ιού, αλλά για πολλούς ανθρώπους αυτό δεν θα είναι εφικτό… Ευτυχώς, οι ειδικοί της δημόσιας υγείας αρχίζουν να συνειδητοποιούν ότι οι συστάσεις για αποχή είναι απίθανο να εφαρμοστούν και μπορεί να οδηγήσουν σε χειρότερα αποτελέσματα… αλλά η χρήση μάσκας κατά τη συνουσία μεταξύ σεξουαλικών συντρόφων που δεν ζουν μαζί, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο…
3. ΕΛΛΑΔΑ: ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΣΕΞ – Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δύο άκρως αιχμηροί, αλλά ευθύβολοι σχολιασμοί:
«Έχω την περιέργεια: ποιος την έχει τώρα δύο μέτρα» (!!!)
«Τέτοια ξεπέτα με κυβερνητική εντολή δεν ξανάγινε» (!!!).
Πρόκειται για τις αντιδράσεις δύο φίλων και ευφυών ανθρώπων όταν τους κοινοποίησα τις Οδηγίες της «Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων» του Υπουργείου Υγείας [για το επ’ αμοιβή σεξ]. Ο πρώτος από το χώρο της δικαιοσύνης και ο δεύτερος από το χώρο του πολιτισμού. Κοινό τους σημείο, η –όλο και πιο δυσεύρετη– Λογική, που απουσιάζει πλήρως –και ανησυχητικά– από τους «Εμπειρογνώμονες» όλων των υπουργείων.
Κατόπιν τούτου, είναι εύλογη η πρόταση να αναγκαστούν να εφαρμόσουν οι ίδιοι οι εν λόγω «εμπειρογνώμονες» [του επ’ αμοιβή σεξ], τις «οδηγίες» τους σε κάποιο «οίκο ανοχής» και, σε περίπτωση αποτυχίας ή λάθους, να παραπεμφθούν σε ψυχιατρική εξέταση.
Στην Ελλάδα, η γελοιότητα ποτέ δεν πεθαίνει… Σ’ αντίθεση με την ίδια την Ελλάδα που αργοπεθαίνει.
ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ», 14 Ιουνίου 2020
Ο (πληρωμένος) έρωτας αλλάζει
https://www.kathimerini.gr/1082569/article/epikairothta/ellada/o-plhrwmenos-erwtas-allazei
Στις 15 Ιουνίου, μαζί με τα ξενοδοχεία σύντομης διαμονής και εποχικής λειτουργίας, τα μουσεία, τα πάρκα αναψυχής, τα θεραπευτικά λουτρά και τις εγκαταστάσεις γυμναστικής, ανοίγουν ξανά και οι οίκοι ανοχής – οι υπηρεσίες ιερόδουλων, όπως αναφέρονται επισήμως στη σχετική λίστα του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Και μολονότι σύμφωνα με τον Αμερικανό νομπελίστα συγγραφέα Ουίλιαμ Φόκνερ (1897-1962) «το καλύτερο περιβάλλον στο οποίο μπορεί να δουλέψει ένας καλλιτέχνης είναι ένα πορνείο», για τις εργαζόμενες στους οίκους ανοχής της χώρας η καθημερινότητα εν μέσω κορωνοϊού, από την προσεχή Δευτέρα θα είναι πολύπλοκη, σαν σταυρόλεξο για έμπειρους λύτες.
Στο χιλίων και πλέον λέξεων προσχέδιο οδηγιών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων του υπουργείου Υγείας, το οποίο έχει στη διάθεσή της η «Κ», περιλαμβάνονται πολλά που, αν και απολύτως αναγκαία για την αποφυγή διασποράς της COVID-19, αδυνατούμε να φανταστούμε πώς μπορούν να εφαρμοστούν. Πώς θα τοποθετηθούν, για παράδειγμα, στον εξωτερικό χώρο «ευκρινή σημάδια που εξασφαλίζουν την απόσταση τουλάχιστον 1,5 μέτρου μεταξύ των πελατών που περιμένουν»; Πώς θα επιτευχθεί η «τήρηση πελατολογίου όπου θα αναγράφεται το μικρό όνομα και το τηλέφωνο επικοινωνίας για λόγους εχεμύθειας»; (Μέτρο για τον εντοπισμό και την ιχνηλάτηση σε περίπτωση κρούσματος…). Ιδού μερικοί από τους νέους κανονισμούς:
• Οι εργαζόμενοι πρέπει να πλένουν τα χέρια τους με νερό και υγρό σαπούνι ή με αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα πριν και μετά κάθε πελάτη. Εάν χρειάζεται, εφαρμογή γαντιών μιας χρήσης. Αποφυγή περιττής φυσικής επαφής (όπως η χειραψία).
• Διατήρηση ανοιχτών παραθύρων και θυρών για είσοδο νωπού αέρα [!!!] εκτός από τις πόρτες δωματίων όπου παρέχονται σεξουαλικές υπηρεσίες.
• Η παροχή υπηρεσιών να μην ξεπερνά τα 15 λεπτά ανά πελάτη.
• Δεν επιτρέπεται η παροχή υπηρεσίας με δύο ή περισσότερους πελάτες.
• Κατά τη σεξουαλική επαφή, θα πρέπει να εφαρμόζονται σεξουαλικές στάσεις που εξασφαλίζουν απόσταση [!!!] και όχι πρόσωπο με πρόσωπο επαφή. Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας, πρέπει να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον ενός αντιβραχίου μεταξύ των κεφαλών των δύο ατόμων. [τί εννοούν οι… ποιητές;]
• Χρησιμοποίηση εργαλείων μιας χρήσης, εάν είναι δυνατόν. Απολύμανση εργαλείων εργασίας μεταξύ δύο πελατών. Απαγόρευση χρήσης βρώσιμων σεξουαλικών αντικειμένων. [επανάληψη 1: τί εννοούν οι… ποιητές;]
• Συνιστάται η χρήση υφασμάτινης μη-ιατρικής μάσκας για όλες τις υπηρεσίες. Η πρακτική αυτή θα μπορούσε να ενταχθεί στο πλαίσιο παιγνίου προκειμένου να καταστεί αποδεκτή κατά τη διάρκεια των ερωτικών πράξεων. [επανάληψη 2: τί εννοούν οι… ποιητές;]
• Τήρηση πελατολογίου όπου θα αναγράφεται το μικρό όνομα και τηλέφωνο επικοινωνίας για λόγους εχεμύθειας. Όλοι οι πελάτες ενημερώνονται ότι τα δεδομένα επικοινωνίας τους διατηρούνται για τέσσερις εβδομάδες σε κλειστό φάκελο για τον εντοπισμό και ιχνηλάτηση σε περίπτωση κρούσματος.
• Αποφυγή πληρωμής με μετρητά και χρήση πλαστικών καρτών με ανέπαφη συναλλαγή.
Μετά την ενδελεχή ανάγνωση του ως άνω «πονήματος» της «Επιτροπής των (σοφών) Εμπειρογνωμόνων» του Υπουργείου Υγείας], που νομίζω ότι θα πάρει μια περίοπτη θέση στην παγκόσμια κωμωδιο(γελοιο)γραφία, ερμηνεύεται εύκολα η αιτία της κακοδαιμονίας της υγείας στην Ελλάδα.
Κλεάνθης Γρίβας