Τι κοινό έχουν η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, η Πάρις Χίλτον και ο Μπάρακ Ομπάμα; Και οι τρεις εμφανίζονται στη νέα πολιτική διαφήμιση του ρεπουμπλικάνου υποψηφίου, Τζον Μακέιν.

«Είναι ο πιο διάσημος άνθρωπος στον κόσμο… αλλά είναι έτοιμος να γίνει αρχηγός;». Με αυτά τα λόγια ξεκινά το προεκλογικό σποτ του γερουσιαστή της Αριζόνα, θέλοντας να ειρωνευτεί την ηγετική εμφάνιση του Ομπάμα στους σταθμούς της πρόσφατης περιοδείας του στη Μέση Ανατολή και την Ευρώπη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι η πρώτη φορά που πρόσωπα της σόουμπιζ προβάλλονται μέσα από πολιτική διαφήμιση. Μάλιστα, η επιλογή της Σπίαρς και της Χίλτον δεν ήταν τυχαία, όπως λέει η ομάδα του Μακέιν. Βασίστηκε σε πρόσφατες δημοσκοπήσεις για τα πρόσωπα με τη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στον κόσμο.    

Τέλος, η διαφήμιση αναφέρει τα «αδύναμα» σημεία του αντιπάλου, όπως η πολιτική του Ομπάμα σχετικά με το εισαγώμενο πετρέλαιο και οι ενδεχόμενες φορολογικές αυξήσεις στην ηλεκτροδότηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης