Αρκετούς μήνες μετά το λανσάρισμα του σε Ιαπωνία και ΗΠΑ, η Nissan είναι έτοιμη να παρουσιάσει το νέο Note και στην Ευρώπη, με την μοντέρνα εικόνα, τον κινητήρα 1,2 turbo και τον πλούσιο εξοπλισμό να κάνουν τη διαφορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δύο εκδόσεις απαλλάσσονται από τέλη κυκλοφορίας

Η νέα γενιά του ιαπωνικού supermini, εκτός από το όνομα, δεν έχει κανένα άλλο στοιχείο όμοιο με την προηγούμενη. Σχεδιαστικά, είναι σαφώς πιο σύγχρονο και ελκυστικό, η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλύτερη, με τον εξοπλισμό του να περιλαμβάνει πληθώρα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σχέση με την Ιαπωνία το ευρωπαϊκό Note είναι ελαφρώς διαφορετικό

Όπως ανακοίνωσε η Nissan, το νέο Note θα είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες και ισάριθμες εξοπλιστικές εκδόσεις. Στη βάση της γκάμας, είναι ο 1,2 λίτρου κινητήρας, ο οποίος προσφέρεται ως ατμοσφαιρικός και turbo. Στην πρώτη εκδοχή, αποδίδει 86 ίππους και έχει εκπομπές ρύπων στα 109 γρ.χλμ., ενώ στη δεύτερη και πιο ενδιαφέρουσα αποδίδει 98 ίππους και μόλις 99 γρ./χλμ.

Στους diesel, υπάρχει η επιλογή του 1,5 dCi της Renault, ο οποίος έχει ισχύ 90 ίππων με τη μέση κατανάλωση να είναι στα 3,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 95 γρ./χλμ.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ευρωπαϊκή έκδοση του Note κατασκευάζεται στην Αγγλία

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης